Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg
- Adres: 56-420 Bierutów, ul. Moniuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
- Data zamieszczenia: 2020-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
ul. Moniuszki 12
56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie
tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
REGON: 52862300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Bierutowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bierutowie.” 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Bierutowie. Rok produkcji podwozia pojazdu – 2020 r. Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie, ważne na dzień składania ofert. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, dotyczący PARAMETRÓW TECHNICZNO – UŻYTKOWYCH ŚREDNIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO, RATOWNICZO – GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM UTERENOWIONYM 4X4. 4.Zakupiony samochód wymieniony w pkt 1 przeznaczony będzie na cele związane z ochroną przeciwpożarową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 2 do SIWZ; Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6. Opis przedmiotu zamówienia – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup specjalistycznego sprzętu wykorzystywanego w akcjach ratowniczych – samochód lekki pożarniczo, ratowniczo – gaśniczy na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytnej”
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Duszniki-Zdrój - 1 zadanie
Dodano: 2023-09-06 - Zakup samochodu ratowniczo – rozpoznawczego typu BUS z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaczowie.
Dodano: 2023-07-17 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego na wyposażenie OSP w Siechnicach
Dodano: 2023-07-05 - „Zakup specjalistycznego sprzętu wykorzystywanego w akcjach ratowniczych – samochód lekki pożarniczo, ratowniczo – gaśniczy na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytnej”
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzesławiu
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzesławiu
Dodano: 2023-05-26 - „Dostawa średniego samochód specjalnego pożarniczego, ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świerzawie”
Dodano: 2023-05-16 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wierzbowej
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Domasławicach
Dodano: 2023-04-28