Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łęgu Tarnowskim

Ochotnicza Straż Pożarna w Łęgu Tarnowskim ogłasza przetarg

  • Adres: 33-131 Łęg Tarnowski, Sportowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14-645-14-47
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Łęgu Tarnowskim
    Sportowa 7
    33-131 Łęg Tarnowski, woj. małopolskie
    tel. 14-645-14-47
    REGON: 851725514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łęgu Tarnowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łęgu Tarnowskim. 2. Szczegółowe parametry techniczne oraz wymagane wyposażenie pojazdu opisane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy, stanowiącym Załączniki nr 5 do siwz. 3. Zamówienie zostanie uznane za wykonane po dostarczeniu oferowanego pojazdu wraz wymaganymi wyposażeniem i dokumentacją przez Wykonawcę, na jego wyłączny koszt i ryzyko pod adres Ochotnicza Straż Pożarna w Łęgu Tarnowskim, ul. Sportowa 7, 33-131 Łęg Tarnowski. 4. Wraz z w/w pojazdem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1) komplet kluczyków do pojazdu, 2) komplet wszystkich dokumentów gwarancyjnych dotyczących pojazdu (w tym: wymagane homologacje, bądź oświadczenie producenta o zgodności z normami, karty gwarancyjne), 3) właściwe dokumenty, niezbędne do dokonania rejestracji pojazdu w przez Starostę tarnowskiego (Starostwo Powiatowe w Tarnowie, ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów), tj. w szczególności: a) dowód własności pojazdu lub dokument potwierdzający powierzenie pojazdu, o którym mowa w art. 73 ust. 5 ustawy Prawo o ruchu drogowym; b) kartę pojazdu; c) świadectwo dopuszczenia samochodu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej d) fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim. 5. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. 8. Zamawiający: 1) wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia; 2) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na: a) podwozie pojazdu na okres min. 24 m-cy, b) na nadwozie pożarnicze na okres min. 24 m-cy, c) na układ napędowy na okres min. 36 m-cy. 3) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. 4) informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej siwz - wzory określone w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Załączniku Nr 3 do siwz; 3) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SIWZ 4) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany, 5) Informacja nt. RODO sporządzone zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 7 do siwz. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów dla Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3a. (Jeżeli Wykonawca nie polega na zasobach innych podmiotów wówczas nie składa takiego zobowiązania). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 pzp): 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 pzp). 2) Złożenie w ofercie oryginału pełnomocnictwa wszystkich stron określające w szczególności: określenie postępowania którego dotyczy; listę wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; cel działania; sposób ich działania; sposób odpowiedzialności - zgodnie z art. 141 pzp wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców; zakres umocowania pełnomocnika, oznaczenia że pełnomocnictwo będzie ważne co najmniej w terminie związania ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców w tym pełnomocnika. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wspólników spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach