Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA z napędem 4x4 dla OSP w Kluczkowicach

Ochotnicza Straż Pożarna w Kluczkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Kluczkowice, Kluczkowice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 661927567, 609678150
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Kluczkowicach
    Kluczkowice 121
    24-300 Kluczkowice, woj. lubelskie
    tel. 661927567, 609678150
    REGON: 432652538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA z napędem 4x4 dla OSP w Kluczkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Kluczkowicach 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku Nr 1 stanowiącym integralną część do niniejszej SWIZ. 3. Oferowany samochód musi: a) spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem warunków technicznych dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b) spełniać wymagania przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla ochotniczych straży pożarnych. 4. Samochód musi być dopuszczony do ruchu drogowego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki OSP Kluczkowicach, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji samochodu. 6. Samochód powinien posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi zarówno pojazdu i zabudowy pożarowej z uwzględnieniem istotnych elementów wyposażenia pojazdu. 7. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/. 8. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przewidzianych w specyfikacji zakupywanego sprzętu, w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez tabelaryczne porównanie danych technicznych urządzenia wymaganego w specyfikacji zakupywanego sprzętu z urządzeniem równoważnym. Rozwiązanie równoważne winno mieć minimum takie same parametry techniczne jak rozwiązanie wykazane w specyfikacji zakupywanego sprzętu. Składając ofertę z rozwiązaniami równoważnymi należy opisać propozycje dostawcy w załączonej do SIWZ specyfikacji zakupywanego sprzętu z zaznaczeniem pozycji, których zmiana dotyczy oraz uzyskać na etapie zapytań, pozytywną opinię dotyczącą rozwiązania równoważnego od zamawiającego. 3) Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: na pojazd wraz z wyposażeniem i zabudową pożarniczą - minimum 24 miesiące. 11. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia dla min. 5 osób, które odbędzie się w siedzibie jednostki OSP w Kluczkowicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy ) wg załącznika nr 5, - do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach