Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA z napędem 4x4 dla OSP w Osinach

Ochotnicza Straż Pożarna w Osinach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-350 Osiny, Osiny
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 603121493, 607922168
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Osinach
    Osiny 43
    24-350 Osiny, woj. lubelskie
    tel. 603121493, 607922168
    REGON: 430979235
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugchodel.e-biuletyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA z napędem 4x4 dla OSP w Osinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Osinach. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku Nr 1 stanowiącym integralną część do niniejszej SWIZ. 3. Oferowany samochód musi: a) spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem warunków technicznych dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b) spełniać wymagania przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla ochotniczych straży pożarnych. 4. Samochód musi być dopuszczony do ruchu drogowego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki OSP w Osinach, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji samochodu. 6. Samochód powinien posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi zarówno pojazdu i zabudowy pożarowej z uwzględnieniem istotnych elementów wyposażenia pojazdu. 7. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/. 8. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przewidzianych w specyfikacji zakupywanego sprzętu, w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez tabelaryczne porównanie danych technicznych urządzenia wymaganego w specyfikacji zakupywanego sprzętu z urządzeniem równoważnym. Rozwiązanie równoważne winno mieć minimum takie same parametry techniczne jak rozwiązanie wykazane w specyfikacji zakupywanego sprzętu. Składając ofertę z rozwiązaniami równoważnymi należy opisać propozycje dostawcy w załączonej do SIWZ specyfikacji zakupywanego sprzętu z zaznaczeniem pozycji, których zmiana dotyczy oraz uzyskać na etapie zapytań, pozytywną opinię dotyczącą rozwiązania równoważnego od zamawiającego. 3) Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: na pojazd wraz z wyposażeniem i zabudową pożarniczą - minimum 36 miesiące. 11. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia dla min. 5 osób, które odbędzie się w siedzibie jednostki OSP w Osinach. 12. Jeżeli Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców nie jest zobowiązany dołączać stosownego wykazu robót przewidzianych dla podwykonawców. 13. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, należy o tym zamieścić informację w ofercie. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy. 18. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach