Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Trzebowie

Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 553 601 , fax. 957 552 122
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 957 553 601, fax. 957 552 122
    REGON: 52617900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Trzebowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Trzebowie. Rok produkcji samochodu: 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ dotyczący minimalnych wymagań techniczno-użytkowych dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania i parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający wymaga. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że rozwiązania są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami, jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej wraz z ofertą. Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków, zostanie odrzucona. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, w obecności przedstawicieli stron. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie PZP i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamówienie będzie realizowane w części przy udziale środków finansowych dotacji celowej pochodzących ze źródeł zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzające wstępne informacje w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: 1.1 aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy złożone w formie oryginału potwierdzające wstępne informacje, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu we wskazanym przez Zamawiającego zakresie, tj. wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (osobę uprawnioną) - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2 aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy złożone w formie oryginału potwierdzające wstępne informacje, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu we wskazanym przez Zamawiającego zakresie, tj. wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (osobę uprawnioną) - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 zobowiązanie innych podmiotów, inne dokumenty (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa – zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Oprócz oświadczeń i dokumentów podanych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej podanych dokumentów: 2.1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (w oryginale) - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2. oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 2.3. oświadczenie o zastosowaniu materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – załączyć tylko w przypadku, jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (patrz: pkt. 3.1 siwz) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. 2.4. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie - minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego (w oryginale) - załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Dokumenty składane samodzielnie po otwarciu ofert. 3.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach