Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4

Gmina Świętajno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-140 Świętajno, ul. Grunwaldzka 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6226145 , fax. 089 6226002
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętajno
    ul. Grunwaldzka 15 15
    12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6226145, fax. 089 6226002
    REGON: 51074328400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietajno-ug.wwm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4, przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świętajnie. 2.Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, ważne na dzień składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są spełniać następujące warunki (na podstawie art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z póź. zm.) a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: 1) a) oryginał formularza oferty, zgodny z załączonym wzorem, b) świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej - kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty; c) aktualne świadectwo homologacji podwozia - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty; d) pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 3 lit.a i pkt 16 lit. D ( jeśli dotyczy); 2) do formularza oferty należy załączyć nw dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków: a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z zastrzeżeniem ust. 3) lit b i ust. 4; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty; b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 12 z zastrzeżeniem ust. 3) lit.c / wzór oświadczenia w załączeniu - załącznik nr 3 /; c) oryginał lub kopia wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie samodzielnie przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty (kopie) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty - załącznik nr 4. 3) wykonawcy występujący wspólnie: a) zobowiązani są złożyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa dla pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) dokumenty wymienione w pkt 17 ust. 2 lit. a ,składa każdy z wykonawców występujących wspólnie; c) oświadczenie wymienione w pkt 17 ust. 2 lit. b w zakresie od lit. a do c wzoru oświadczenia należy złożyć jako wspólnie dla wszystkich wykonawców występujących wspólnie, każdy z wykonawców występujących wspólnie składa ponadto odrębne oświadczenie w zakresie wymienionym pod literą d wzoru oświadczenia; d) dokument wymieniony w pkt 17 ust. 2 lit. c składa ten wykonawca spośród wykonawców występujących wspólnie, który spełnia wymagania dotyczące doświadczenia; e) dokumenty składane jako wspólne muszą być podpisane ( lub potwierdzone za zgodność z oryginałem w przypadku, gdy dopuszczalne jest składanie kopii) przez pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 lit. a wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów (lit.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym z zachowaniem ww terminu (6 m-cy); c) ww dokumenty wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 1.W przypadku wykonawców występujących wspólnie oferta musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietajno-ug.wwm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach