Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego do Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogowie”.

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W ROGOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, Bydgoska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48609332662
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W ROGOWIE
    Bydgoska 9a
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48609332662
    REGON: 340451216
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogowo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego do Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. 1 Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogowie średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4, z funkcją do ograniczania stref skażeń oraz działań ratownictwa chemiczno – ekologicznego i działań gaśniczych. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia 1) Zamówienie obejmuje dostawę dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogowie fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo –gaśniczego z napędem 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń oraz działań ratownictwa chemiczno – ekologicznego i działań gaśniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Specyfikacji Technicznej Zamówienia nr OSP.271.1.2020 dotyczącej zamówienia na dostawę 1 sztuki średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego – stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww. sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych. Wykazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykowany. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo – systemowo - sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 4) Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się w siedzibie Wykonawcy w obecności przedstawicieli Stron umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcy. Podczas odbioru sprawdzona będzie zgodność wykonania samochodu z umową, jakość wykonania, funkcjonowanie samochodu i jego poszczególnych urządzeń oraz zgodność ilościowa wyposażenia i kompletność dokumentacji. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednich warunków umożliwiających dokonanie odbioru. 5) Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego o terminie dostarczenia do siedziby Zamawiającego przedmiotu umowy z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający dopuszcza zawiadomienie w formie telefonicznej lub e-maila. 6) W dniu odbioru technicznego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dołączyć: • książkę (i) (karty) gwarancyjne dla podwozia, silnika, zabudowy pożarniczej i elementów wyposażenia samochodu (w języku polskim), • kartę pojazdu i inne niezbędne dokumenty do rejestracji jako pojazdu uprzywilejowanego w ruchu (Zamawiający dopuszcza wykonanie badania jako pojazdu uprzywilejowanego po odbiorze końcowym – koszt badania pokrywa WYKONAWCA, • instrukcję obsługi i konserwacji dla całego samochodu z wyposażeniem i poszczególnych jego urządzeń, schemat instalacji elektrycznej (języku polskim), • aktualne badanie techniczne, • inne niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu specjalnego, • kopie świadectwa dopuszczenia do użytkowania wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów od użytkowania (Dz.U.2007.143.1002), poświadczoną za zgodność z oryginałem dla pojazdu oraz elementy wyposażenia pojazdu, na które jest ono wymagane prawem – należy dostarczyć aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania najpóźniej do dnia odbioru końcowego (odbioru pojazdu), • wykazy adresów punktów serwisowych podwozia pojazdu na trenie całego kraju, • harmonogram przeglądów pojazdu, • pojazd zostanie wydany z pełnym zbiornikiem paliwa, • pojazd zostanie wydany z pełnym zbiornikiem pianotwórczym, • 2 oryginalne komplety kluczyków, • wyciąg ze świadectwa homologacji lub świadectwa zgodności WE; • wykaz wyposażenia, • 2 oryginalne komplety kluczyków. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. 3.4 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.5 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2 Wykonawca do oferty sporządzonej zgodnie z Załącznikiem nr 1 dołącza; a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ;. b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22a ustawy Pzp) – dołącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ – jeśli dotyczy; d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy. 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyższej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów – zgodnie z rozporządzeniem Rozwoju Ministra z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126) - potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w tym; 1) w celu potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V SIWZ, dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych Zamawiający żąda: - wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie samochodu pożarniczego, ratowniczo – gaśniczego o wartości co najmniej 500 000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy - zgodnie Załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2) w celu potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda: Przedłożenia opisu oferowanego przedmiot zamówienia, sporządzonego według - Załącznika nr 1 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Zamówienia pn: „Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego do Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogowie”. 3) w celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, w przypadkach określonych w ust. 5a 1 SIWZ tj. wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1, pkt 2, pkt 4 ustawy Pzp – Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestry lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu: - Załącznik nr 3 do SIWZ; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania w formie pisemnej Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 14 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 6.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, których mowa w ust. 6.3 pkt 2 lit a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). 6.5 Jeżeli i w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio, oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.7 Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; 2) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia; 3) Zamawiający żąda wskazania w ofercie - Załącznik nr 1 do SIWZ przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; 4) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, których mowa wyżej w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 5) Szczegółowe zasady i warunki zawierania umów o podwykonawstwo określone są w § 9 wzoru umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 6.8 Informacje da Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych; 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów tj. zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: - zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ); 3) Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 5a1 do SIWZ.; 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania dla nich braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – dla każdego z tych podmiotów: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu składa dokumenty o których mowa w ust. 6.3 pkt 1 SIWZ, 5) W celu oceny, dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać informacji w szczególności o: a) zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, b) zakresie i sposobie wykorzystania udostępnionych Wykonawcy zasobach przez inny podmiot, 6) Jeżeli zasoby innego podmiotu, na które powołuje się Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia warunku udziału w postępowaniu lub wobec tych podmiotów zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w określonym przez Zamawiającego terminie: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności o których mowa w pkcie 1. 6.9 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, o których mowa art. 23 ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenia oraz wymagane dokumenty potwierdzające pełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą w swojej treści co najmniej postanowienia: określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia, czas trwania umowy (minimum okres realizacji zamówienia postanowienia dotyczące okresu gwarancji i rękojmi). 6.10. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okręconych w art. 22a ustawy Pzp oraz Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp - składane są w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach