Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego do laboratorium drogowego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, z podziałem na 4 części.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, 5 Wileńskiej Brygady AK
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    5 Wileńskiej Brygady AK 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego do laboratorium drogowego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, z podziałem na 4 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do laboratorium drogowego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, z podziałem na 4 części: - Część nr 1 : Dostawa fabrycznie nowych urządzeń: 1. Ekstraktor automatyczny ultradźwiękowy zgodny z normą PN –EN 12697-1:2012 lub równoważną wraz z wyposażeniem (zgodnie z OPZ) -1 szt.; 2. Ubijak Marshalla zgodny z normą PN –EN 12697 -30:2012 lub równoważną wraz z wyposażeniem (zgodnie z OPZ) -1 szt.; 3. Aparatura próżniowa zgodna z normą PN –EN 12697-5 lub równoważną wraz z wyposażeniem (zgodnie z OPZ). - Część nr 2: Dostawa fabrycznie nowych suszarek: 1. Suszarka laboratoryjna o pojemności 100-115 litrów. 2. Suszarka laboratoryjna o pojemności od 220 -260 litrów. - Część nr 3: Dostawa fabrycznie nowej wstrząsarki z zestawem sit. 1. Zestaw sit wraz z wyposażeniem (zgodnie z OPZ). 2. Wstrząsarka do sit. - Część nr 4 : Dostawa fabrycznie nowej wagi o maksymalnym obciążeniu 10 kg wraz z wyposażeniem (zgodnie z OPZ). 1. Wykonawca dostarczy sprzęt laboratoryjny, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby sprzęt został dostarczony do Laboratorium Drogowego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Sędławki 4a, 11-200 Bartoszyce. 3. Dostawa sprzętu opisanego w części nr 1 i części nr 2 obejmuje montaż i uruchomienie urządzeń będących przedmiotem zamówienia w miejscu użytkowania, przeszkolenie i instruktaż osób przewidzianych do obsługi urządzeń. 4. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca sporządzi protokół odbioru stanowiący załącznik do faktury. Protokół musi być zatwierdzony przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia odrębnie dla każdej części, w określonych poniżej wysokościach i na wskazany poniżej rachunek: - dla części nr 1 – wadium w wysokości: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych i 00/100); - dla części nr 2 – wadium w wysokości: 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych i 00/100); - dla części nr 3 – wadium w wysokości: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych i 00/100); - dla części nr 4 – wadium w wysokości: 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych i 00/100). 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na zasadach wskazanych w pkt. 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia (należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.zdw.olsztyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert). 2. wypełniony formularz ofertowy – dla każdej części odrębnie wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną). (W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO wykonawca nie składa ww. oświadczenia); 3. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – należy złożyć do oferty; 4. Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp – należy złożyć do oferty. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z pkt. 7.3.1 SIWZ) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – należy złożyć do oferty; 6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – należy złożyć do oferty; 7. Wypełniony Formularz cenowy - dla każdej części odrębnie - należy złożyć do oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7a, 7b, 7c, 7d do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach