Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA ROK 2020

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Mickiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 726 300, , fax. 943 726 301
  • Data zamieszczenia: 2020-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku
    ul. Mickiewicza 2
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 726 300, , fax. 943 726 301
    REGON: 33004451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA ROK 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Komputer typ All-in-one do prac biurowych: szt. 87, w tym: - z klawiaturą i myszką USB: szt. 63, - z klawiaturą i myszką bezprzewodową: szt. 24, - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 19, 30 do SIWZ. 2. Komputer All-in-one do map: szt. 2 - z klawiaturą i myszką bezprzewodową: szt. 2 - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 20, 30 do SIWZ. 3. Komputer All-in-one dla leśniczego: szt. 19, - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 21 do SIWZ. 4. Notebook z matrycą 15" do prac biurowych: szt. 40, w tym: - bez stacji dokującej: szt. 10, - ze stacją dokującą: szt. 22, - ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 8, - szczegółowy opis stanowią załączniki nr 22, 23, 30 do SIWZ. 5. Notebook z matrycą 15" do map numerycznych: szt. 2, w tym: - ze stacją dokującą: szt. 1, - ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 1, - szczegółowy opis stanowią załączniki nr 24, 25, 30 do SIWZ. 6. Notebook z matrycą 15" pod wirtualizację: szt. 2, - ze stacją dokującą: szt. 2, - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 26 do SIWZ. 7. Notebook z matrycą 17” do map numerycznych: szt. 2, - bez stacji dokującej: 1 szt. - ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 1, - szczegółowy opis stanowią załączniki nr 27, 28, 30 do SIWZ. 8. Notebook z matrycą 14” ze stacją dokującą: szt. 1, - szczegółowy opis stanowią załączniki nr 29 do SIWZ. Sprzęt musi posiadać system operacyjny zgodnie ze specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający oczekuje spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków: 1. Dostawa do jednostek Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 18 maksymalnie 40 dni od daty podpisania umowy. 2. Serwis gwarancyjny realizowany w miejscu instalacji sprzętu przez min. 3 – lata, wydłużenie okresu gwarancyjnego będzie dodatkowo punktowane w ramach kryteriów oceny ofert. 3. Czas reakcji na zgłoszenie maksymalnie 3 godziny, maksymalny czas naprawy – 96 godzin. W przypadku braku możliwości naprawy w wyznaczonym terminie, niezbędne jest dostarczenie sprzętu zastępczego umożliwiającego pracę na dysku ze sprzętu uszkodzonego bez konieczności instalacji narzędzi. Przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu zgłoszenia serwisowego potwierdzonego nadaniem identyfikatora zgłoszenia przez Wykonawcę, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę. Przez czas naprawy rozumiemy okres, od momentu przyjęcia zgłoszenia serwisowego, do momentu, w jakim zostanie przywrócona pierwotna normatywna funkcjonalność i efektywność działania systemu. 4. W przypadku oferowania serwisu producenta konieczna będzie rejestracja sprzętu i przedstawienie Zamawiającemu stosownej informacji. 5. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać instrukcje użytkownika w języku polskim. 6. Urządzenia wraz z zainstalowanym na nich oprogramowaniem muszą pochodzić z legalnego źródła (oficjalny kanał dystrybucyjny na Polskę, opłacone cło i niezbędne podatki) i być przeznaczone do użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13.01.2020 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Szczecinek 22 2030 0045 1110 0000 0033 0770, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania kwoty wadium rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność, jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego na jego pierwsze pisemne wezwanie. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający niezaleganie przez Wykonawcę z opłacaniem podatków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy, ani nie ogłoszono jego upadłości Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach