Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    Traugutta 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów w podziale na dwanaście zadań częściowych, w szczególności: Zadanie częściowe nr 1 Komputer klasy PC - 20 szt. w tym 1 sztuka stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 2 Monitor LCD 24’’- 6 szt. w tym 1 sztuka stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 3 Biurkowy uchwyt do monitorów LCD, LED 17"-27" Regulacja 3D – 1 szt. Zadanie częściowe nr 4 Drukarka laserowa A4 monochromatyczna - 2 szt. Zadanie częściowe nr 5 Drukarka wielofunkcyjna laserowa wolnostojąca A4 kolorowa– 1szt. Zadanie częściowe nr 6 Komputer przenośny typu laptop 14-15” – 1 szt. Zadanie częściowe nr 7 Komputer przenośny typu laptop 13-14” – 1 szt. Zadanie częściowe nr 8 Listwy zasilające do szaf rack 19'' – PDU – 1 szt. Zadanie częściowe nr 9 UPS o mocy min. 2200kVA wraz z kartami monitorującymi - 7 szt. w tym 2 sztuki stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 10 Projektor– 1 szt. Zadanie częściowe nr 11 Kolorowy skaner płaski A4 nabiurkowy – 2 szt. Zadanie częściowe nr 12 Niszczarka osobista - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w zadaniu częściowym nr 1 w wysokości 800,00zł (słownie: osiemset złotych) i w zadaniu częściowym nr 9 w wysokości 300,00zł (słownie: trzysta złotych). 2. Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem „wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego – część ….. nr sprawy OAZP.2710/38/2019. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 4.1. nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 4.2. dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia); 4.3. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 4.4. kwotę gwarancji; 4.5. termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); 4.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp. 5. Postanowienia ust. 4. odnoszą się odpowiednio również do poręczeń, o których mowa w ust.2. powyżej. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginalny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23, parter kasy, gdzie zostanie wydane stosowne potwierdzenie o złożeniu wadium. Kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, aby wadium zostało wniesione przez partnerów konsorcjum (Wykonawców), w taki sposób, aby łączna kwota wadium była równa kwotom określonym w punkcie 1. dla poszczególnych zadań częściowych. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum)treść́ gwarancji ubezpieczeniowej wnoszonej jako wadium musi ściśle korelować́ z tożsamością̨ podmiotu zobowiązanego w gwarancji, a będącego jednocześnie wykonawcą zamówienia. Umowa gwarancji ubezpieczeniowej może zostać zawarta przez jednego z tych wykonawców, z tym jednak zastrzeżeniem, że udzielenie ochrony ubezpieczeniowej nastąpi na rzecz wszystkich wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, aby wadium zostało wniesione przez partnerów konsorcjum (współwykonawców) w częściach, w taki sposób, aby łączna kwota wadium wynosiła - zadanie częściowe nr 1 w wysokości 800,00zł (słownie: osiemset złotych) i w zadaniu częściowym nr 9 w wysokości 300,00zł (słownie: trzysta złotych) na okres związania ofertą. 10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości, w formie lub formach oraz w terminie, określonych w niniejszej s.i.w.z., zostanie wykluczony z postępowania. 12. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.8.10. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana w zadaniach częściowych nr 1. Nr 2, nr 6, nr 7, nr 9 i nr 10 zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: A) wypełniony i podpisany Formularz Opis oferowanego sprzętu (w danym zadaniu częściowym) wg załączników nr 4.1. do 4.12. do s.i.w.z. (§ 13. 1. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia;) - próbki, opisy lub fotografie oferowanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innego dokumentu. Zamawiający dopuszcza załączenie wydruku ze strony internetowej producenta lub wersje elektroniczne na CD/DVD potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę parametrów sprzętu komputerowego określonych w Opisie oferowanego sprzętu (załączniki nr 4.1. do 4.12. do s.i.w.z.) z wymogami Specyfikacji technicznej. Uwaga: od wyłonionego wykonawcy Zamawiający może zażądać dostarczenia: oprogramowania testującego, komputera do testu oraz dokładnego opisu metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. B) następujące dokumenty: Zadanie częściowe nr 1 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą lub inny równoważny • Deklarację zgodności CE lub inny równoważny • Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 - wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, • Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym Zadanie częściowe nr 2 • Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny • Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny • Deklaracja zgodności CE dla monitora lub inny równoważny • Certyfikat co najmniej TCO 03 dla oferowanego monitora • Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star Zadanie częściowe nr 4 • Certyfikat ISO 9001:2008 lub nowszy na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia lub inny równoważny • Certyfikat ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu lub inny równoważny • Deklaracja Zgodności CE oferowanego sprzętu lub inny równoważny • Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta Zadanie częściowe nr 5 • Serwis musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego lub inny równoważny • Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy oferentem jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się • Certyfikat ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu lub inny równoważny Zadanie częściowe nr 6 • Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu lub inny równoważny • Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny Zadanie częściowe nr 7 • Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu lub inny równoważny • Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wszystkie wymagania w zakresie parametrów określonych w Specyfikacji Technicznej danego zadania częściowego wg załącznika nr 9 do niniejszej s.i.w.z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach