Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORII KOMPUTEROWYCH DLA ANR OT W OLSZTYNIE, UL. GŁOWACKIEGO 6, WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5248800 , fax. 089 5248802
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
    ul. Głowackiego 6 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5248800, fax. 089 5248802
    REGON: 01034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORII KOMPUTEROWYCH DLA ANR OT W OLSZTYNIE, UL. GŁOWACKIEGO 6, WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesorii komputerowych tj. drukarka monochromatyczna o wysokiej wydajności - szt. 1; urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe - szt. 3; drukarka monochromatyczna laserowa - szt. 2; pamięć flash USB - szt. 6; taśma do streamera LTO - szt. 10; taśma czyszcząca do streamera LTO - szt. 1; taśma do streamera AME - szt. 10; taśma czyszcząca do streamera AME - szt. 1; płyty CD - szt. 200; płyty DVD - szt. 50; UPS - szt. 10 dla ANR OT w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6, woj. warmińsko-mazurskie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie - Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wszystkie wskazane w załączniku nazwy urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w stosunku do przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla uznania ważności oferty, każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Co do przedmiotu zamówienia wykonawca składa: oświadczenie, że oferowane urządzenie tj.: drukarka monochromatyczna o wysokiej wydajności - szt. 1, urządzenia wielofunkcyjne laserowe - kolorowe - szt. 3, drukarki monochromatyczne laserowe - szt. 2, spełniają wymagania norm: oznaczenie efektywności energetycznej Energy Star wynikającej z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych oraz oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada deklarację producenta o zgodności z dyrektywami: 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenie CE) sporządzona na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach