Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6374706 , fax. 42 6374777
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    ul. Traugutta 21/23 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6374706, fax. 42 6374777
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, liczba części 4, gdzie część (zadanie częściowe) stanowi: Zadnie częściowe nr 1 Dostawa komputerów Część 1.A 14 szt. Komputer klasy PC - jednostka centralna Część 1.B 14 szt. Monitor LCD co najmniej 19 Zadnie częściowe nr 2 Dostawa skanerów Część 2.A 5 szt. Skaner płaski A4 Zadnie częściowe nr 3 Dostawa urządzeń drukujących wraz z tonerami Część 3.A. 2 szt. Drukarka laserowa kolorowa A4 Zadnie częściowe nr 4 Dostawa małogabarytowych komputerów przenośnych typu laptop 13,3 Część 4.A 1 szt. Komputer przenośny typu laptop 13,3 Część 4.B 1 szt. Komputer przenośny typu laptop 13,3 1 szt. Stacja dokująca współpracująca z powyższym laptopem 2.Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw w ramach rodzajów dostaw, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale 2: Załącznik nr 1 Formularz oferty oraz Opisie przedmiotu zamówienia Rozdział IV. Zasady korzystania z prawa opcji określone zostały w Rozdziale I, II i III s.i.w.z. 3.Zadanie częściowe nr 1. Maksymalna łączna liczba komputerów klasy PC wraz z monitorami LCD do dostarczenia wynosi 14 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 12 sztuk a pozostałe 2 sztuki stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb. 4.Zadanie częściowe nr 2. Maksymalna łączna liczba skanerów płaskich A4 do dostarczenia wynosi 5 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 4 sztuk a pozostała 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb. 5.Zadanie częściowe nr 3. Maksymalna łączna liczba drukarek kolorowych laserowych do dostarczenia wynosi 2 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki wraz z tonerami a pozostała 1 sztuka z tonerami stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium - zadanie częściowe nr 1 w wysokości 900zł (słownie: dziewięćset złotych), zadanie częściowe nr 2 w wysokości 100zl (słownie: sto złotych), zadanie częściowe nr 3 w wysokości 200zl (słownie: dwieście złotych), zadanie częściowe nr 4 w wysokości 220zl (słownie: dwieście dwadzieścia złotych) na okres związania ofertą. 2. Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla ŁOG - część nr sprawy OAZP.2710.43.2014. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 4.1 nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 4.2 dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia); 4.3 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 4.4 kwotę gwarancji; 4.5 termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); 4.6 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp. 5.Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( w zadaniu częściowym nr 1 i nr 4) na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach