Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku, tj. 1)Notebook - 15 szt. 2)Drukarka przenośna - 15 szt. 3)Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3/A4 - 3 szt. 4)Przełącznik sieciowy zarządzalny 48-portowy 10/100/1000 - 1 szt. 5)Dysk przenośny - 2 szt. 6)Mysz komputerowa optyczna - 10 szt. 7)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 420 (SC420I) - 69 szt. 8)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 620 (SC620I)- 3 szt. 9)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 1000 (SUA1000RMI2U) - 2 szt. 10)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS S.C. 650 (BK650EI) - 10 szt. 11) Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 2200 (SUA2200RMI2U) - 1 szt. 1.2 Szczegółowe wymagania i parametry, w tym wymagania dotyczące gwarancji sprzętu, materiałów i akcesoriów określone zostały w załączniku A do SIWZ - Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wraz z zamówieniem wszystkich dokumentów określonych w § 6 umowy, m.in. takich jak Certyfikaty CE, Energy Star, ISO 9001, ISO 14001 - w zależności od rodzaju dostarczanego towar; a także gwarancje i stosowne oświadczenia dotyczące gwarancji - jeśli będą one wymagane, instrukcje oraz wszelkie niezbędne nośniki z oprogramowaniem i sterownikami, a także licencje i klucze. 1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku A do SIWZ. Wskazane znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie jakości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania opisane przez Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku A do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 1.5 Opis produktów równoważnych zawarty został w Załączniku A do SIWZ. 1.6 Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie dostarczone wraz z notebookiem określonym w poz. 1 tabeli cenotwórczej A (Formularza ofertowego) - system operacyjny i pakiet biurowy - były preinstalowane wraz ze wszystkimi oficjalnymi ServicePackami, które go dotyczą. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, w terminie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2013 r., do siedziby Zamawiającego, Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 1.8 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach