Przetargi.pl
dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, znak SM/ZP/N/65/10-DO.

SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6207501 , fax. 058 6201114
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6207501, fax. 058 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalmiejski-gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, znak SM/ZP/N/65/10-DO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, w ramach projektu partnerskiego Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013, 2) dostawa mebli i wyposażenia niemedycznego dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, wynikającego z projektu budowlanego : Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013, 3) dostawa pozostałego fabrycznie nowego sprzętu, mebli i wyposażenia dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 dzieli się na 36 pakietów (części), w tym: Pakiety dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego - od 1-6 oraz 11-36. Pakiety dla Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku - od 7-10. 1. pakiet 1 1. 1. wózek do brudnej bielizny - 1 szt. 1. 2. wózek do czystej bielizny- 1 szt. 1. 3. wózek do dystrybucji leków - 1 szt. 1. 4. wózek zabiegowo-opatrunkowy - 1 szt. 2. pakiet 2 2. 1. wózek do mycia chorych ze sterowaniem hydraulicznym -1 szt. 2. 2. wózek do przewożenia chorych w poz. leżącej -2 szt. 2. 3. wózek inwalidzki dla chorych z hemiplegią -2 szt. 2. 4. : wózek inwalidzki pokojowy -12 szt. 2. 5. : wózek inwalidzki toaletowy -1 szt. 2. 6. : wózek inwalidzki ze stabilizacją pleców i głowy -4 szt. 3. pakiet 3. chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami - 2 szt. 4. pakiet 4. myjnia dezynfektor do basenów -1 szt. 5. pakiet 5. zestaw (stanowisko) do ćwiczeń manipulacyjnych - 1 szt. 6. pakiet 6 6. 1. fotel tapicerowany -2 szt. 6. 2. kanapa rozkładana -1 szt. 6. 3. krzesło obrotowe z oparciem na ręce -10 szt. 6. 4. taboret obrotowy -4 szt. 6. 5. fotele wypoczynkowe -2 szt. 7. pakiet 7 7. 1. Rolety -32 szt. 7. 2. Zasłony prysznicowe z obręczami -6 szt. 8. pakiet 8 8. 1. Szkielet miniaturowy - model z zaznaczonymi przyczepami mięśni -1 szt. 8. 2. Tablice anatomiczo - dydaktyczne: mózg, szkielet, system nerwowy, układ mięśniowy człowieka -2 szt. 9. pakiet 9 9. 1. Zestaw (stanowisko) ćwiczeń manipulacyjnych -2 szt. 9. 2. Zestaw (stanowisko) ćwiczeń manipulacyjnych -2 szt. 10. PAKIET 10. Chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami -5 szt. 11. pakiet 11 11.1. Blat laminowany (BL) -1 szt. 11.2. Regał stalowy (R1) -1 szt. 11.3. Regał biurowy (R4) -3 szt. 11.4. Regał biurowy (R5) -2 szt. 11.5. Stół kuchenny (Sk)-1 szt. 11.6. Stolik okolicznościowy (So)-3 szt. 11.7. Szafka pod blat (Szb1) -1 szt. 11.8. Szafka pod zlewozmywak (Szb3) -1 szt. 11.9. Szafka na bieliznę czystą (Szc) -2 szt. 11.10 Szafka wisząca (Szw1) -2 szt. 11.11 Szafka (Szw2) -2 szt. 12. pakiet 12 12.1. Taboret (T) -18 szt. 12.2. fotel tapicerowany (f) -2 szt. 12.3. Krzesło twarde (K1) -1 szt. 12.4. Krzesło tapicerowane (K2) -14 szt. 13. PAKIET 13. Lodówka (L) 1 szt. 14. PAKIET 14. Pojemnik na odpady medyczne (Pm) -2 szt. 15. PAKIET 15. Stojak-worek na brudną bieliznę -1 szt. 16. PAKIET 16. Stolik zabiegowy (Sz)-1 szt. 17. PAKIET 17. Zestaw umywalkowy (U) - lustro -17 szt. 18. PAKIET 18. Zestaw umywalkowy (U) - Dozownik na mydło-17 szt. 19. PAKIET 19. Zestaw umywalkowy (U) - Pojemnik na ręczniki papierowe jednorazowe-17 szt. 20. PAKIET 20. Zestaw umywalkowy (U) - Kosz pedałowy -29 szt. 21. PAKIET 21. Zestaw umywalkowy (U) - Wieszak na ręczniki -10 szt. 22. PAKIET 22. Zestaw umywalkowy (U) - Dozownik na środki dezynfekcyjne - 17 szt. 23. PAKIET 23. Suszarka do rąk-5 szt. 24. PAKIET 24. : Pojemnik na papier toaletowy-4 szt. 25. PAKIET 25. : Wieszak ubraniowy -4 szt. 26. PAKIET 26 26.1. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 28 - gabinet ordynatora 1 szt. 26.2. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 29 - gabinet lekarski 1 szt. 26.3. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 26 ?- sekretariat 1 szt. 26.4. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 21 - gabinet logopedy, psychologa 1 szt. 26.5. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 17 - gabinet pielęgniarski 1 szt. 26.6. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 15 - gabinet socjalny 1 szt. 26.7. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 11 - sala chorych 1 szt. 26.8. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 9 - sala chorych 1 szt. 26.9. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 5 - sala chorych 3 szt. 26.10. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 4 - sala chorych 1 szt. 26.11. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 3 - sala chorych 2 szt. 26.12. Żaluzje poziome do pomieszczenia 27 łazienki dla personelu 1 szt. 26.13. Roleta zmywalna do pomieszczenia 19 - gabinet zabiegowy 3 szt. 26.14. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 14 - łazienka pacjentów 1 szt. 26.15. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 13 - łazienka pacjentów 1 szt. 26.16. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 12 - łazienka pacjentów 1 szt. 27. Pakiet 27. Krzesło obrotowe - szt. 5 28. Pakiet 28. Myjka ultradźwiękowa - 1 szt. 29. Pakiet 29. Pulsoksymetr - 4 szt. 30. Pakiet 30. Zgrzewarka do opakowań sterylizacyjnych - 2 szt. 31. Pakiet 31 31.1. Kołdry powietrzne 1 komplet - 10 szt. 31.2. Kołdry powietrzne 1 komplet -10 szt. 31.3. Dmuchawa do kołder powietrznych - 1 szt. 31.4. Wózek ( stojak na kółkach ) z miejscem na kołdry ( opcjonalnie ) - 2 szt. 32. Pakiet 32 Zestaw do ogrzewania płynów infuzyjnych - 10 szt. ( 1 komplet ) 33. Pakiet 33 Fotel rozkładany - 3 szt. 34. Pakiet 34 Stół -1 szt. 35. Pakiet 35 Krzesło szt. - 4 36. Pakiet 36 Stolik pod komputer - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331930009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach