Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
- Data zamieszczenia: 2012-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
ul. Sejneńska 84 84
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
REGON: 20066207700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania dróg: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3, Zadanie nr 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 - Pług odśnieżny samochodowy - 2 szt. Zadanie nr 2 - Pług odśnieżny o zmiennej geometrii (przedni) do ciągnika rolniczego 80 KM - 1 szt. Zadanie nr 3 - Pług odśnieżny o zmiennej geometrii (przedni) do koparko - ładowarki JCB 3CX- 1 szt. Zadanie nr 4 - Rozsiewacz nawozów jako posypywarka - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433130000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną