Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy.

Cmentarz Komunalny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wiklinowa 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8425198 , fax. 0-33 8425198
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Cmentarz Komunalny Sp. z o.o.
    ul. Wiklinowa 5 5
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8425198, fax. 0-33 8425198
    REGON: 07211256200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego w wersji karawan pogrzebowy dostosowanego do przewozu zmarłych. 2. Oferowany pojazd specjalny musi być wyprodukowany w 2009 roku. 3. Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia: Samochód specjalny w wersji karawan pogrzebowy - 4 miejsc (kierowca + 3 miejsca) o wymiarach nie mniejszych niż: Długość całkowita - 5135 mm Długość przedziału trumiennego - 2200 mm Szerokość całkowita bez lusterek -1895 mm Wysokość całkowita -1980 mm Masa całkowita - do 3,5 tony Silnik TURBO DIESEL o pojemności nie mniejszej niż 1400 cm 3 i nie większej niż 1600 cm3, o mocy od 90 do 110 KM , co najmniej Euro 4, Skrzynia biegów - 5 + wsteczny, manualna Kolor samochodu - srebrny metalik Paliwo - olej napędowy Napęd na koła przednie Niezależne zawieszenie kół WYPOSAŻENIE SAMOCHODU: -Oświetlenie w przedziale pasażerskim, -Panele w drzwiach kabiny z przyciskami otwierania i sterowania elektrycznego, -Wielofunkcyjna deska rozdzielcza ze schowkami i wnęką na drobiazgi, -Zagłówki z regulacją wysokości, -Centralny zamek, -ABS z EBD, -Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach, -Wspomaganie kierownicy, -Elektryczne sterowanie szyby z układem zapobiegającym przycięciu palców, -Szyby termiczne, -Boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane, -Regulacja ustawienia świateł, -Bezwładnościowe 3- punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich siedzeniach, -Dwumiejscowe siedzenie pasażerów z poduszką powietrza, -Korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk, -Fotel kierowcy z regulacją wysokości bez podłokietnika, -Dysza nawiewu powietrza dla pasażerów tylnych siedzeń, -Poduszka powietrza kierowcy, -Poduszka powietrza pasażera plus osłona przeciwsłoneczna z lusterkiem, -Przesuwne szyby boczne drugiego rzędu siedzeń, -Trzecie światło stopu, -Pokrycie podłogi z tworzywa PCV, -Klimatyzacja - manualna, -Szyby przyciemniane (rząd 2, 3 oraz tylna szyba, -Tylna klapa podnoszona do góry z tylną szybą termiczną. WYPOSAŻENIE PRZEDZIAŁU TRUMNOWEGO -Ścianka działowa łamana z szybą (bezpieczeństwa), -Podłoga z laminatu na poziomie oryginalnej podłogi lub na wysokości nadkoli ze schowkiem pod podłogą, -Wózek na trumnę pokryty blachą nierdzewną wysuwany poza gabaryt samochodu, -Wentylacja wyciągowa elektryczna, -Uchwyty do pasów w podłodze, -Ścianki boczne wykonane częściowo z laminatu częściowo pokryte wykładziną samochodową, -Szyba w ściance działowej, -Ornamenty, -Wieszak na wieńce mocowany do relingów, -Blacha nierdzewna na podłodze zwykła gładka, -Blacha nierdzewna na podłodze i boczkach (wysokość 20 cm) zwykła gładka, -Płyty zasłonowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, że wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie dwóch dostaw o wartości co najmniej w wysokości 90 000 złotych brutto każda, Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 4. Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny, dopuszczający pojazd specjalny do eksploatacji. 5. Świadectwo Homologacji Ministra Infrastruktury, dopuszczające pojazd specjalny do ruchu. 6. Informację, że samochód spełnia warunki przewidziane do przewozu zwłok określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania zezwoleń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz § 1 ust.1 pkt 2 wyżej wymienionego rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI, z tym, że dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 6 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polskie-cmentarze.com/oswiecim
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach