Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego, pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla OSP Godynice

Ochotnicza Straż Pożarna w Godynicach ogłasza przetarg

  • Adres: 98-277 Brąszewice, Godynice 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 821 01 28 , fax. 43 821 18 73
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Godynicach
    Godynice 4 4
    98-277 Brąszewice, woj. łódzkie
    tel. 43 821 01 28, fax. 43 821 18 73
    REGON: 73091784500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego, pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla OSP Godynice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu specjalnego pożarniczego, uterenowionego, ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP Godynice. 1. WYMAGANIA PODSTAWOWE 1.1. Pojazd ma spełniać Wymagania techniczno - użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzonych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 z 2007 r. wraz z późn. zm.). 1.2. Pojazd ma spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 1.3. Pojazd ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. 1.4. Samochód ma posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez polską jednostkę certyfikującą. Kopia świadectwa potwierdzona za zgodność z oryginałem. 1.5. Samochód ma posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia 2.PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE 2.1. Całkowita dopuszczalna masa samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 16000 kg. 2.2. Maksymalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania nie może być większa niż 18 m. 2.3. Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min.285 KM 3. PODWOZIE Z KABINĄ 3.1. Samochód ma być fabrycznie nowy - rok produkcji 2013 (dotyczy zarówno podwozia jak i zabudowy). Podać producenta i typ podwozia. 3.2. Samochód ma być wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym 4x4, pojazd uterenowiony wyposażony w: - blokadę mechanizmu różnicowego tylnego mostu - blokadę mechanizmu różnicowego przedniego mostu - blokadę mechanizmu międzyosiowego - koła pojedyncze na osi przedniej ,na osi tylnej podwójne - hamulce bębnowe osi przedniej i tylnej - ogumienie terenowe - szosowe - system ABS (możliwość odłączenia podczas jazdy w terenie) - silnik wyposażony w hamulec silnikowy 3.3. Podwozie pojazdu z silnikiem o zapłonie samoczynnym, spełniającym wymogi odnośnie czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, (osiągnięcie normy czystości spalin poprzez zastosowanie płynu AdBlue) 3.4. Zawieszenia mechaniczne osi przedniej i tylnej mają posiadać: - resory paraboliczne - amortyzatory teleskopowe - stabilizator przechyłów Zawieszenie mechaniczne pojazdu powinno wytrzymywać stałe obciążenie masą całkowitą bez uszkodzeń w zakładanych warunkach eksploatacji. 3.5. Kabina w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika. Kabina wyposażona w: - klimatyzację - indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy - niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku - reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony - poręcz do trzymania w tylnej części kabiny - zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny - elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy - elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy - lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane (główne i szerokokątne) - lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony - lusterko rampowe - dojazdowe przednie - wywietrznik dachowy - światła przeciwmgielne z przodu pojazdu Dodatkowo kabina ma być wyposażona w: - uchwyty na 4 aparaty oddechowe typu Auer umieszczone w oparciach tylnych siedzeń - odblokowanie każdego aparatu indywidualnie - dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie - uchwyty na aparaty powietrzne nie mogą ograniczać przestrzeni załogi - dopuszcza się pneumatyczne zawieszenie kabiny 3.6. Fotele mają być: - wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa - siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym o zwiększonej odporności na ścieranie i rozdarcie - wyposażone w zagłówki Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia 3.7. W kabinie kierowcy mają być zamontowane następujące urządzenia: - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VKF 136-174 MHz, moc 1-25W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków, obrotowy potencjometr siły głosu - radio z odtwarzaczem CD - podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z instalacją do ich zasilani 3.8. Dodatkowo w kabinie maja być zamontowane następujące urządzenia: - sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów - sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu - główny wyłącznik oświetlenia skrytek - sterowanie zraszaczami, osobne przednich i bocznych - sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy - kontrolka włączenia autopompy - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku - wskaźnik niskiego ciśnienia 3.9. Pojazd ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne samochodu uprzywilejowanego, a w szczególności: - urządzenie dźwiękowe (akustyczne) powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, min. 3 modułowe tony o mocy min 100W - sterowanie modulacją za pomocą manipulatora, który powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy - światła pulsacyjne niebieskie typu LED na dachu kabiny min. 2 szt. - dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie typu LED z przodu pojazdu - dodatkowa lampa sygnalizacyjna niebieska typu LED z tyłu pojazdu - fala świetlna LED na tylnej ścianie nadwozia 3.10. Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy maksymalnym obciążeniu instalacji elektrycznej. Instalacja elektryczna ma być wyposażona w główny wyłącznik prądu. 3.11. Pojazd ma być wyposażony w integralny układ z wyrzutnikiem ładowania akumulatorów i uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z zewnętrznego źródła. Gniazdo przyłączeniowe z wtyczką i przewodem umieszczonym po lewej stronie, zasilanie z sieci 230V. Złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. Ładowarka - prostownik zamontowana na samochodzie. 3.12. Pojazd ma być wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). 3.13. Pojazd ma być wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy. 3.14. Wylot spalin nie może być skierowany na stanowiska obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. Wylot spalin ma być skierowany na lewą stronę. 3.15. Funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości w temperaturze -25oC do +50oC. 3.16. Pojazd ma być wyposażony w hak holowniczy typu sworzeń - ucho przystosowany do ciągnięcia przyczep. Samochód wyposażony w zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu. 3.17. Ogumienie ma być terenowo - szosowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych (wartość nominalna ciśnienia w ogumieniu trwale umieszczona nad kołami). 3.18. Pełnowymiarowe koło zapasowe mocowane w samochodzie do przewożenia awaryjnego (miejsce uzgodnić z zamawiającym). 3.19. Kolory samochodu: - kabina, zabudowa w kolorze czerwonym RAL 3000 - błotniki i zderzaki w kolorze białym - żaluzje skrytek w kolorze naturalnym aluminiowym - elementy podwozia i rama w kolorze czarnym 4. ZABUDOWA POŻARNICZA 4.1 Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję. 4.2. Maksymalna wysokość całkowita pojazdu - 3200mm. 4.3. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie typu LED, włączane automatycznie po otwarciu skrytki. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek zainstalowany w kabinie kierowcy. 4.4. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 4.5. Drzwi skrytek na sprzęt wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. 4.6. Szuflady i wysuwane tace musza automatycznie blokować się w pozycji wysuniętej i posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające powyżej 250 mm poza obrys samochodu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki, palety, szuflady wysuwanej w położeniu roboczym, nie może przekraczać 1800 mm od poziomu gruntu, jeżeli przekracza ta wysokość konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Dwie szuflady wysuwane pod sprzęt dostarczony przez Zamawiającego 4.7. Półki sprzętowe mają być wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia wysokości w zależności od potrzeb. 4.8. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac mają być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 4.9. Dach zabudowy ma być wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym umożliwiającego pracę załogi oraz zamocowanie sprzętu ratowniczego. Balustrada ochronna boczna dachu wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą lub barierka rurowa. 4.10. Pojazd musi być wyposażony w oświetlenie pola pracy; - listwa LED umieszczona na każdym boku pojazdu w górnej części zabudowy pożarniczej - oświetlenie włączane z przedziału autopompy oraz miejsca kierowcy pojazdu - oświetlenie typu LED umieszczone nad drzwiami wyjściowymi kabiny załogi 4.11. Pojazd musi posiadać oświetlenie powierzchni dachu. 4.12. Pojazd ma posiadać drabinkę do wyjścia na dach z tyłu samochodu, wykonana z materiałów nierdzewnych. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. 4.13. Powierzchnie platform, podestów i podłogi kabiny wykonane z materiałów antypoślizgowych. 4.14. Na dachu skrzynia aluminiowa o wymiarach w przybliżeniu 140x40x25 cm oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwaną z podporami, uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice, itp. oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzesłową wysuwaną z podporami, uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice, itp. 4.15. Zbiornik wody o pojemności min. 3m3, ma być wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Zbiornik ma być wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony i właz rewizyjny. 4.16. Zbiornik wody ma być wyposażony w nasadę 75. Wlot do napełnienia z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito. 4.17. Zbiornik ma być wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. Układ zbiornika ma być wyposażony w automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. Konstrukcja zabezpieczająca przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika. 4.18. Zbiornik środka pianotwórczego ma być wykonany z materiałów kompozytowych odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wodnego. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym ma być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 4.19. Układ wodno - pianowy ma być wyposażony w ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja 0,5%) w całym zakresie pracy. 4.20. Autopompa ma być zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. 4.21. Autopompa ma być dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia - wydajność, min. 2500 l/min, przy ciśnieniu 0,8 MPa i głębokości ssania 1,5m - wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, min. 250 l/min przy ciśnieniu 4 MPa 4.22. Autopompa ma umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum - dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia - działka wodno - pianowego - zraszaczy Autopompa ma umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa ma być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody - z głębokości 1,5 m w czasie 30 sek. - z głębokości 7,5 m w czasie 60 sek. Autopompa ma być wyposażona w układ stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy. 4.23. Na wlocie ssawnym autopompy zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 4.24. W przedziale autopompy musza być zamontowane następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: - manowakuometr; - manometr niskiego ciśnienia; - manometr wysokiego ciśnienia; - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu; - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku; - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu; - miernik prędkości obrotowej wału pompy; - wyłącznik silnika pojazdu; - kontrolka awarii silnika pojazdu (min. spadku ciśnienia oleju i zwiększonej temperatury cieczy chłodzącej silnika) - kontrolka włączenia autopompy Ponadto pojazd powinien mieć: - sterowanie automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy - sterowanie ręczne lub automatyczne układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy - schemat układu wodno - pianowego 4.25. Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym. 4.26. Przedział pracy autopompy ogrzewany, niezależnie od ogrzewania kabiny. System tego samego producenta jak urządzenie do ogrzewania kabiny kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno - pianowy przed zamarzaniem w temp. do -25oC, działający niezależnie od pracy silnika. Sterowanie ogrzewaniem z kabiny kierowcy. 4.27. Wszystkie elementy układu wodno - pianowego, odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 4.28. Konstrukcja układu wodno - pianowego umożliwiająca jego całkowite odwodnienie. 4.29. Działko wodno - pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Wydajność działka od 800 do 1600 l/min. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno - pneumatycznym. 4.30. Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczona na zwijadle w ostatniej skrytce po prawej stronie pojazdu. Wąż zakończony prądownicą wodno - pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcie musi umożliwić podanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, korbę umożliwiającą zwijanie węża oraz napęd elektryczny. 4.31. Instalacja zraszaczowa zamontowana w podwoziu do usuwania ograniczania stref skażeń chemicznych lub do celów gaśniczych: - instalacja taka powinna być wyposażona w min. 4 zraszacze - dwa zraszacze powinny być umieszczone przed przednią osią, dwa zraszacze po bokach pojazdu, - powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przed przednią osią, drugi dla zraszaczy bocznych), uruchamiane z kabiny kierowcy, - powinna być tak skonstruowana, aby jej odwodnienie było możliwe po otwarciu zaworów odcinających. 4.32. Pojazd musi być wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z lampami typu LED zasilane z instalacji elektrycznej podwozia i spełniać następujące wymagania: - wysokość rozłożonego masztu (mierzona od podłoża do oprawy reflektorów) min. 4,5m; - mostek z reflektorami musi obracać się wokół osi pionowej w zakresie 0o - 135o - w obie strony; - głowica masztu musi obracać się wokół osi poziomej w zakresie 0o - 135o - w obie strony; - sterowanie obrotem reflektorów oraz zmianą kąta pochylenia głowicy odbywa się z poziomu ziemi; - posiadać stopień ochrony min. IP55 - posiadać automatyczną funkcję złożenia masztu bez konieczności ręcznego wspomagania - wysunięcie masztu musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy 5. WYPOSAŻENIE 5.1. Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z tabelą IV-4. Wymagania dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006. Samochód musi być wyposażony w ruchome, wysuwane podesty do agregatu prądotwórczego oraz ruchomą, wysuwaną ściankę lub tacę (szufladę) na sprzęt burzący. 5.2. Samochód należy doposażyć w: Zestwa hydrauliczny o parametrach: 1. pompa hydrauliczna o parametrach: - moc silnika 5,5 KM ( 4,1kW) - system CORE - Silnik czterosuwowy - masa pompy gotowej do pracy max.37,3kg - wymiary: 497x467x492mm 2. Nożyce: - system CORE - max.ciśnienie robocze 720 bar - max. rozwarcie ostrzy 181 mm - wymiary: 775x270x218 3. rozpieracz ramieniowy: - - system CORE - max.ciśnienie robocze 720 bar - max. rozparcie 686 mm - wymiary: 771x316x206 mm - 2 szt. latarek LED typu Ex z ładowarkami - 2 szt. Motorola GP 360 lub równoważne z ładowarkami 6. OZNACZENIE 6.1. Pojazd musi posiadać oznaczenie OSP oraz numer operacyjny na drzwiach kabiny kierowcy oraz numer operacyjny na dachu oraz tylnej ścianie pojazdu zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. 7. OGÓLNE 7.1. Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami techniczno - użytkowymi dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z poźń. zm.) oraz z Wymaganiami szczegółowymi dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006. 7.2. Sprzęt do zamocowania zostanie dostarczony przez zamawiającego w uzgodnieniu z wykonawcą. 7.3. Gwarancja: Na podwozie samochodu min. 24 miesiące Na nadwozie pożarnicze min. 24 miesiące 2. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie Zamawiający odstąpi od zakupu pojazdu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w których Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach nie gorszych od określone w SIWZ. Ofertą równoważną jest przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Na Wykonawcy istnieje obowiązek udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego 4. W którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia Wykonawcom dokonania porównania czy oferowane przez nich urządzenia są równoważne w odniesieniu do opisanych w dokumentacji postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ospgodynice.manifo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach