Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-100 Sławno, ul. Polanowska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 103 041 , fax. 598 103 041
- Data zamieszczenia: 2019-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o.
ul. Polanowska 43
76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
tel. 598 103 041, fax. 598 103 041
REGON: 77067103400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgkim.slawno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego (rok produkcji 2019) do odbioru i transportu odpadów komunalnych na potrzeby MPGKiM Sp. z o.o. w Sławnie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) specjalistycznego samochodu (śmieciarki), nie eksploatowanego, do odbioru i transportu odpadów komunalnych (zwanej dalej samochodem), spełniającego normę EURO 6 w zakresie emisji spalin, jak również spełniającego wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137, z późn. zm.) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł. 1Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: PKO BP Sławno nr 26 1020 4681 0000 1102 0037 1906 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA: Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego, wynikające z art. 26 ust. 2 UPZP: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dostawy należycie wykonane (ukończone) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. jeżeli wykaże co najmniej dwie dostawy fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do odbioru i transportu odpadów komunalnych z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Do sporządzenia wykazu dostaw należy wykorzystać Załącznik nr 3 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO DO PRZEWOZU ZWŁOK - KARAWAN.
Dodano: 2023-10-01 - Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki do wywozu odpadów zmieszanych, segregowanych i odpadów wielkogabarytowych, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: 2023-07-21 - dostawę używanego podnośnika koszowego z koszem aluminiowym, przegubowo-teleskopowym na podwoziu samochodowym do 3500 kg DMC
Dodano: 2020-09-22 - Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu ciężarowego przystosowanego do odbierania odpadów (śmieciarki)
Dodano: 2020-03-31 - „Dostawa kompletnego pojazdu asenizacyjnego do 3,5 t do eksploatacji systemu kanalizacji ściekowej” realizowana w ramach projektu pn. „Przebudowa i rozbudowa biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji ściekowej”.
Dodano: 2019-08-27 - „Dostawa kompletnego pojazdu asenizacyjnego do 3,5 t do eksploatacji systemu kanalizacji ściekowej” realizowana w ramach projektu pn. „Przebudowa i rozbudowa biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji ściekowej”
Dodano: 2019-08-02 - Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych (zakup w formie leasingu operacyjnego realizowanego w osobnym postępowaniu przez Zamawiającego)
Dodano: 2019-04-08 - Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych (zakup w formie leasingu operacyjnego realizowanego w osobnym postępowaniu przez Zamawiającego)
Dodano: 2019-03-12 - Zakup wraz z dostawą nowego samochodu specjalistycznego do przewozu zwłok-karawan
Dodano: 2019-02-22 - Zakup specjalistycznego samochodu ekipowego do transportu krwi i jej składników
Dodano: 2017-11-15