Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku o pojemności 6,5 m3 oraz 50 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Jodłowej ogłasza przetarg

  • Adres: 39-225 Jodłowa, Jodłowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6833053 , fax. 014 6833053
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Jodłowej
    Jodłowa
    39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 014 6833053, fax. 014 6833053
    REGON: 85049126700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku o pojemności 6,5 m3 oraz 50 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku o pojemności 6,5 m3 oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Parametry pojazdu: Pojazd fabrycznie nowy, Dopuszczalna masa całkowita - min. 6,5 t, Długość pojazdu max. - 6 250 mm, Szerokość pojazdu max. - 2 300 mm, Wysokość pojazdu około - 2 800 mm, Silnik wysokoprężny, z wtryskiem bezpośrednim COMMON RAIL, o mocy min. 130 KM, emisja spalin min. EURO 4, Kabina 3 miejscowa, Układ hamulcowy o dwu niezależnych obwodach, z układem ABS, Oś przednia podwozia kuta , sztywna, Napęd na tylną oś z możliwością włączenia blokady, Wspomaganie układu kierowniczego, Pojemność skrzyni ładunkowej min 6,5 m3, Masa przewożonych odpadów nie mniej niż 2 800 kg, Urządzenie załadowcze boczne prawe, przystosowane do załadunku pojemników od 110 litrów do 360 litrów, Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy, praca płyty na całej długości zbiornika zasypowego, stopień zgniotu od 2 do 5, Dodatkowe informacje. 1. Wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdem: książka lub karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, wymagane prawem dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu. 2. Samochód musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP i ustawy Prawo o ruchu drogowym. 3. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji minimum 12 miesięcy, wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla nadbudowy i podwozia wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. Parametry pojemników do selektywnej zbiórki odpadów 50 szt. pojemniki o pojemności 240 l, pojemniki w kolorach: - żółty - 10 szt, - niebieski - 10 szt., - czerwony - 10 szt., - zielony - 10 szt., - biały - 10 szt., pojemniki z opisem co można wrzucać do danego pojemnika oraz z logo Zamawiającego (wzór naklejek w załączniku Nr 5 do SIWZ), pojemniki na 2 kołach o wymiarach fi 200 mm, wykonane z pełnej gumy o nośności 100 kg/koło, oś koła wykonana z ocynkowanej stali, odporne na UV, zimno, nagrzewanie i chemikalia, wieko z otworem przystosowane do sortowania odpadów (tworzywo, szkło, papier, metal), wieko zamykane na klucz lub inne zabezpieczenie, pojemniki wykonane z wysokiej jakości polietylenu z niskim udziałem surowca wtórnego. Termin płatności faktur VAT wynosi 30 dni od dnia otrzymania w formie przelewu. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia fabrycznie nowego samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku o pojemności 6,5 m3 oraz 50 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.2 Posiadający wiedzę i doświadczenie 1.3 Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony szczegółowo Formularz Oferty na załączonym druku - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wg art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu z postępowania zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 -zał. Nr 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowany projekt umowy zaparafowany przez uprawnioną/upoważnioną do reprezentowania Wykonawcę osobę (osoby)- zał. Nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału ubezpieczeń społecznych lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego lub oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Specyfikacja techniczna pojazdu z wyszczególnieniem wszystkich warunków podanych przez Zamawiającego (zawierająca co najmniej te warunki) wraz z podaniem marki pojazdu, typu, producenta oraz podstawowych danych samochodu i podstawowych danych zabudowy oraz specyfikacja techniczna pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjodlowa.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach