Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim.

Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4724220 , fax. 056 4724222
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim
    ul. Rynek 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4724220, fax. 056 4724222
    REGON: 87111887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim - rok produkcji 2009 dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu jakie musi spełniać oferowany samochód: a. Wymagania techniczne: - pojemność silnika - minimalna 2000 cm3 - moc silnika - minimalna 84 KM - silnik: diesel z turbodoładowaniem - wymiary samochodu : długość całkowita- minimalna 5100 mm szerokość z lusterkami zewnętrznych - minimalna 2220 mm b. Wymogi bezpieczeństwa minimum : - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe we wszystkich rzędach, - ABS lub równoważne, - EDB lub równoważne, - EPS lub równoważne, c. Wymagania dodatkowe: - homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, - atestowane mocowanie do przewozu jednego wózka inwalidzkiego, - pomost antypoślizgowy do wprowadzania wózka, - mata gumowa na podłodze, - oznakowanie samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z polskimi przepisami, - składane i wyjmowane siedzenia dwóch rzędów: środkowy i tylny, - tylne drzwi dwuskrzydłowe, - boczne drzwi przesuwane z prawej strony, - pełne przeszklenie w 2 i 3 rzędzie foteli, - wspomaganie kierownicy, - skrzynia biegów manualna (minimum 5 - przód + wsteczny), - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, - centralny zamek, - autoalarm, - pełnowymiarowe koło zapasowe, - klimatyzacja, - ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej - światła przeciwmgielne, - radioodtwarzacz - immobiliser - kolor lakieru standardowy (do uzgodnienia z podstawowej palety barw po wyborze oferty) - komplet opon zimowych d. Wymagania dotyczące serwisu : - autoryzowana stacja serwisowa zlokalizowana w odległości maksymalnie do 150 km od siedziby Zamawiającego, - samochód zastępczy w przypadku czasu naprawy trwającego dłużej niż 3 dni e. Rok produkcji samochodu - 2009 f. Punkt odbioru samochodu oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 150 km g. Dodatkowe wymagania zamawiającego : - Wykonawca przekaże Zamawiającemu , przed dniem odbioru pojazdu, dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancji i fakturę zakupu, tak aby Zamawiający mógł zarejestrować pojazd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341150006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 04 grudnia 2009 r. do godz. 10:00 Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, posiadającą uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS), b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - posiada co najmniej jedną autoryzowaną stację serwisową znajdującą się w odległości maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego (Nowe Miasto Lubawskie ul. Rynek 1), c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. f)Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt.8 siwz. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz, na podstawie których zostanie dokonana ocena wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Załącznik nr 2), 2. dowód wniesienia wadium. I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie I musi spełniać każdy z Wykonawców. II. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (załącznik nr 2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie II Wykonawcy muszą spełniać łącznie. III. W celu potwierdzenia przez wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1. Podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2). IV. W celu potwierdzenia przez wykonawcę nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1. Podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie III Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą powyższe dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. V. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt 2 i 3 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Inne dodatkowe dokumenty: 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) 2.Wykaz autoryzowanych stacji serwisowych w odległości do 150 km, od siedziby Zamawiającego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Rynek 1. 3. Charakterystyka pojazdu z wyszczególnieniem danych technicznych, wyposażenia standardowego i dodatkowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nowomiejski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach