Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

Lubuski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul Jagiellończyka 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7115208 , fax. 95 7115401
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul Jagiellończyka 8 8
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7115208, fax. 95 7115401
    REGON: 21046708900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego nie starszego niż z rocznika 2009 dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim. CPV: 34.11.00.00 samochód osobowy 1. Wymagania techniczne oraz wyposażenie samochodu Samochód pięcioosobowy - 1 szt. Nie starszy niż z rocznika 2009 Nadwozie czterodrzwiowe - sedan Kolor nadwozia: czarny perłowy lub metalizowany, grafit perłowy lub metalizowany, granat perłowy lub metalizowany Kolor zderzaków w kolorze nadwozia Silnik benzynowy Moc silnika powyżej 200 KM Pojemność skokowa silnika od 2000 do 2500 cm3 Skrzynia biegów manualna 6-biegowa Rozstaw osi powyżej 2700 mm Rozstaw kół osi przedniej od 1580 mm Rozstaw kół osi tylnej od 1580 mm Skórzana tapicerka siedzeń: odcienie czerni i szarości Centralny zamek oraz system alarmowy sterowany drogą radiową Immobilizer Poduszki powietrzne z przodu dla kierowcy i pasażera Boczne poduszki powietrzne z przodu Kurtyny powietrzne chroniące osoby na tylnych fotelach Pięć trzypunktowych pasów bezpieczeństwa. Dla siedzeń przednich z regulacją wysokości i napinaczami Przyciemniane tylne szyby (szyba tylna, drzwi tylne) Elektrycznie otwierane szyby z przodu i z tyłu Sterowane elektrycznie i podgrzewane boczne lusterka Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z regulacją elektroniczną Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania Wspomaganie układu kierowniczego System wspomagania nagłego hamowania System kontroli stabilności jazdy Elektroniczny system rozdziału sił hamowania Elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcią ustawień dla kierowcy Tempomat Wycieraczki z czujnikiem deszczu Reflektory ksenonowe lub biksenonowe Przednie światła przeciwmgielne Czujniki parkowania tył i przód Radio z odtwarzaczem płyt CD ze sterowaniem w kierownicy Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach Komplet dywaników welurowych oraz komplet dywaników gumowych Samochód wyposażony w komplet opon letnich i zimowych Wymagania dodatkowe 12 miesięczne ubezpieczenie OC, AC, NW Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Młyńska 12, 66-400 Gorzów Wlkp. Termin dostawy: 12 tygodni od dnia podpisania umowy Gwarancja na podzespoły mechaniczne minimum 24 miesiące Gwarancja na powłoki lakiernicze minimum 36 miesięcy Gwarancja na perforację blachy minimum 60 miesięcy Stacja kompleksowej obsługi przedmiotu zamówienia w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego Pełna dokumentacja samochodu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. posiadają wiedzę i doświadczenie. 3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 6.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są: do ustanowienia wspólnie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu z art.22ust.1 ustawy Pzp oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych i braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)- sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia przedkładają: - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. W przypadku wyboru oferty wykonawcy przedkładają umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 PZP, 5) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły: spełnia / nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojewodalubuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach