Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO ZABUDOWANEGO URZĄDZENIEM HAKOWYM I ŻURAWIEM O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ 18000 KG

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO ZABUDOWANEGO URZĄDZENIEM HAKOWYM I ŻURAWIEM O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ 18000 KG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego samochodu ciężarowego (rocznik 2017 lub 2018) o dopuszczalnej masie całkowitej minimum 18000 kg wraz z zamontowanymi fabrycznie nowymi urządzeniami w postaci: a) urządzenia hakowego, b) dźwigu typu żuraw. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do obsługi dwóch Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Lubin. 1.1 Wymagania (parametry) techniczne podwozia: 1.1.1 Kabina z zewnątrz - kabina kompaktowa, - mechaniczne zawieszenie kabiny, - lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika, - lusterko krawężnikowe prawe, - lusterko przednie spełniające wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu, - elektryczna regulacja lusterek głównych, - światła do jazdy dziennej, - reflektory przednie dla ruchu prawostronnego, 1.1.2 Kolor : - kolor podwozia szary lub czarny, - kolor kabiny biały. 1.1.3 Wnętrze kabiny: - lewostronny układ kierowniczy, - regulacja nachylenia i wysokości kierownicy, - pneumatyczny fotel kierowcy, - elektrycznie otwierane szyby, - klimatyzacja, - centralny zamek, - radio, - gumowe dywaniki. 1.1. 4 Zarządzanie dotyczące jazdy - tachograf cyfrowy, - podziałka prędkościomierza w km/h 1.1.5 Bezpieczeństwo i ochrona - akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania, - ręczny wyłącznik główny. 1.1.6 Układ napędowy - silnik wysokoprężny o minimalnej mocy do 180 kW (250 KM ), - przedmiot zamówienia musi spełniać normy emisji EURO 6 tj: 1 Max. Wartość zużycia energii – 300 g/kWh 2 Max. Wartość emisji dwutlenku węgla CO2 – 975 g/kWh 3 Max. Wartość emisji tlenku azotu NOx – 400mg/kWh, 4 Max. Węglowodorów THC – 130 mg/kWh, 5 Max. Wartość emisji cząstek stałych PM – 10 mg/kWh, 6 Wartość emisji zmierzone według procedury ustalonej dla celów homologacyjnych WHSC. - napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego. 1.1.7 Układ hamulcowy - ABS, - ESP, - ASR - hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. 1.1.8 Podwozie - rozstaw osi minimum 3500 mm, max. 4500 mm, - tylny zwis ramy nie większy niż: 2325 mm, - zbiornik paliwa o pojemności minimum 200 litrów, wlew paliwa zamykany na kluczyk, - zbiornik płynu AdBlue o pojemności minimum 30 l, korek zbiornika AdBlue zamykany, - tylne zawieszenie paraboliczne, maksymalne obciążenie osi do 14 ton, - przednie zawieszenie paraboliczne, maksymalne obciążenie osi do 8 ton. 1.1.9 Zasilanie elektryczne - akumulatory 2 x 12V/155 Ah, - zamykana skrzynia na akumulatory. 1.2 Wymagania (parametry) techniczne urządzenia hakowego: - nominalna moc załadunkowa minimum - 12 ton, - maksymalna techniczna moc załadunkowa -14 ton, - blokada hydrauliczna kontenera wewnętrzna, - teleskopowe ramię główne, - dwa cylindry główne, - ciśnienie robocze minimum 25 Mpa, - całkowita długość urządzenia: od 4000 mm do 5500 mm. - przedział obsługiwanych kontenerów: 3000 mm do 5000 mm, - transport i opróżnianie kontenerów KP7 – KP10 i DIN 30722, - wysokość haka regulowana hydraulicznie bezstopniowo w zakresie od 1200 mm do 1570 mm, - masa własna urządzenia max. 1550 kg, - sterowanie pneumatyczne z kabiny i ręczne z zewnątrz. 1.3 Wymagania (parametry) techniczne urządzenia dźwigowego typu żuraw: - żuraw ogólnego przeznaczenia 6 funkcyjny, - sterowanie żurawiem usytuowane po prawej i lewej stronie pojazdu, - wyposażony w hydrauliczny system zabezpieczenia przed przeciążeniem, - wyposażony w system zwiększający szybkość wysuwu ramion teleskopowych, - nogi podporowe wysuwane i opuszczane hydraulicznie, wyposażone w czujnik informujący o ich poprawnym złożeniu do transportu, - masa własna urządzenia od 800 kg do 1000 kg, - max. moment udźwigu: 81 kNm, - moment obrotowy żurawia min. 11,70 kNm, - wysięg hydrauliczny od 5,80 m do 7,70 m, - min. wysięg przy udźwigu: 2,00 m – 3900 kg, 2,20 m – 3500 kg, 3,80 m – 2100 kg, 5,60 m – 1400 kg, 7,70 m – 1040 kg. 1.4 Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i przekazać Zamawiającemu na własny koszt i ryzyko w terminie do dnia 30.10.2018r. Wykonawca może wskazać termin dostawy krótszy niż wskazany powyżej. Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za skrócenie terminu dostawy na zasadach określonych w Rozdziale XV SIWZ. 2) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony kompletny pojazd wraz z wyposażeniem, bez limitu kilometrów, na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji biegnie od dnia dostarczenia przedmiotu dostawy Zamawiającemu i podpisania protokołu zdawczo -odbiorczego „bez zastrzeżeń”. Wykonawca może wskazać okres gwarancji dłuższy niż wskazany powyżej. Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za wydłużenie okresu gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV SIWZ. 3) Przeglądy okresowe (gwarancyjne) oraz naprawy w ramach gwarancji realizowane będą na koszt Wykonawcy w autoryzowanych stacjach obsługi, których wykaz stanowić będzie załącznik nr 3 do Umowy. Autoryzowane stacje obsługi dla dostarczonego pojazdu powinny znajdować się w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Punkty serwisowe winny mieć autoryzację producenta od co najmniej trzech lat wstecz od dnia składania oferty. 4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wady (zakończenia naprawy) pojazdu niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od zgłoszenia wady przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości usunięcia zgłoszonej wady w ciągu 72 godzin od dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd, którego wada dotyczy lub pokryć koszty wynajmu pojazdu zastępczego przez Zamawiającego. Termin dostawy Zamawiającemu pojazdu zastępczego liczy się od kolejnego dnia roboczego następującego po upływie 72 godzin wyznaczonych na usunięcie wady/usterki. 5) Pojazd musi spełniać wymagania określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (tj.: Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późniejszymi zmianami) w szczególności spełniać warunki dopuszczające pojazd do ruchu drogowego. 6) Dostarczenie i przekazanie pojazdu nastąpi w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin tj. Księginice 14, 59-300 Lubin lub na terenie gminnej Oczyszczalni ścieków w miejscowości Obora – dz. nr 449/20 (Obora, gmina Lubin) w dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 00 do 14 00 O ostatecznym miejscu dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu otrzymania od Wykonawcy pisemnego zgłoszenia o terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia. 5) Szczegółowy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie uzgodniony między Stronami po pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia, dokonanym z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Za pisemne zgłoszenie uważa się również zgłoszenie dokonane faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. 6) W dniu dostawy przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów sporządzonych w języku polskim: 1) książki pojazdu wraz z harmonogramem przeglądów, 2) książki zabudowy wraz z harmonogramem przeglądów, 3) instrukcji obsługi ( podwozia oraz zabudowy), 4) certyfikatu zgodności CE, innych wymaganych atestów i aprobat technicznych, 5) karty gwarancyjnej, 6) homologacji lub innych dokumentów wymaganych prawem do zarejestrowania pojazdu. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być umieszczone w przezroczystych koszulkach foliowych w segregatorze formatu A4. Segregator musi być oznaczony numerem VIN dostarczanego pojazdu. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP bez pobierania dodatkowych opłat. Przeszkolenie pracowników nastąpi w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach