Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87800 Włocławek, ul. Komunalna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
- Data zamieszczenia: 2018-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4
87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego przesiewacza bębnowego dla Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dostosowanego do pracy i w systemie bębnowym i w systemie pokładu gwieździstego naprzemiennie, przeznaczonego do przesiewania (segregowania) kompostu, stabilizatu, materiału strukturalnego, piasku i żwiru, dla Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski. 2. Maszyna fabrycznie nowa rocznik nie starszy niż 2018 rok. 3. Maszyna musi pochodzić z seryjnej produkcji, nie dopuszcza się prototypu, ani pierwszego urządzenia z serii. 4. Urządzenie zabudowane na podwoziu kołowym dwuosiowym, dopuszczone do ruchu po drogach publicznych. 5. Wydajność urządzenia: min. 60 m3/h (przy przesiewaniu kompostu pochodzącego z bioodpadów) przy pokładzie gwieździstym. 6. Wydajność urządzenia min. 40 m3/h (przy przesiewaniu kompostu pochodzącego z bioodpadów) przy bębnie. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na 24 miesiące lub 2 000 Mth - w zależności co pierwsze nastąpi, liczone od daty bezusterkowego odbioru maszyny, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony umowy. 8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu min. 2 bezpłatne przeglądy okresowe maszyny do min. 1000 Mth. W ramach przeglądów Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z ich wykonaniem. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 10. Dostawca zagwarantuje dostawę urządzenia wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 11. Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia, na własny koszt do Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski, Machnacz 41 a. 12. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni nieodpłatnie, przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonego przesiewacza. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry techniczne i eksploatacyjne precyzuje rozdz. III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43411000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zero złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, (jeśli dotyczy); 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy); 4. Dokument wniesienia wadium, zgodnie z rozdz. VIII SIWZ; 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną