Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg
- Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
- Data zamieszczenia: 2019-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
ul. Rynek 9
33-160 Ryglice, woj. małopolskie
tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
REGON: 54758900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego pługa do odśnieżania dla Gminy Ryglice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pługa do odśnieżania, rok produkcji 2018 lub 2019 o następujących parametrach technicznych: 1. Szerokość robocza 2,8- 3,2m, szerokość odśnieżania 2,6 – 3,0m 2. Wysokość 0,9 -1,2m. 3. Ilość pozycji roboczych: 3 lub 4 4. Masa własna maszyny od 480 do-500 kg. 5. Sterowanie z kabiny kierowcy. 6. Centrala hydrauliczna z pilotem, zapotrzebowanie mocy dostosowane do samochodu strażackiego. 7. Oświetlenie obrysowe. 8. Zabezpieczenie przeciążeniowe. 9. Bezawaryjne i bezpieczne pokonywanie przeszkód drogowych (system „by-pass”) lub lemiesz gumowy z amortyzacją sprężynową bez systemu by-pas. 10. Kolor do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia. 11. Pasy odblaskowe lub tablice ostrzegawcze. 12. Posiada wymagane prawem atesty. Dodatkowo pług musi być wyposażony: 1.Światła z kierunkowskazem do montażu na samochodzie (w przypadku braku możliwości zamontowania ich na pługu), 2.Płyta przyłączeniowa czołowa standard, 3.Zestaw elektryczny płyty przyłączeniowej gniazdo + przewód Pozostałe wymogi Zamawiającego: 1. Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim. 2. Gwarancja minimum 24 miesiące. 3. Serwis gwarancyjny w okresie gwarancji ma być świadczony w miejscu postoju pługa nieodpłatnie, z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie oraz kosztów dojazdu. 4. Adres dostawy: Remiza OSP Kowalowa 196. 5. Termin realizacji: maksymalnie do 30.09.2019 r. Pług będzie zamocowany do samochodu strażackiego STAR 266 GBAM. w OSP Kowalowa przez Zamawiającego we własnym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43313000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy) 3) jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby, 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną