Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu z napędem 4x4 do rozpoznawania i ograniczania stref skażeń chemiczno-ekologicznych na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Tadeusza Kościuszki 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8703095 , fax. 0-76 8703095
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Tadeusza Kościuszki 6 6
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8703095, fax. 0-76 8703095
    REGON: 39068326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.jawor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu z napędem 4x4 do rozpoznawania i ograniczania stref skażeń chemiczno-ekologicznych na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w dokumentacji przetargowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy składane w trybie art. 44 p.z.p. ( załącznik nr 4) 3.Referencje wykonanych przez wykonawcę co najmniej 3 dostaw wykaz (załącznik nr 7). Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. Pozostałe wymagane elementy oferty 5.Oferta cenowa ( załącznik nr 3) 6.Inne dokumenty /upoważnienia /pełnomocnictwa uprawniające osobę / osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w punkcie 1. 7.W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (załącznik nr 5). Nie złożenie oświadczenia nie powoduje odrzucenia oferty, ale będzie oznaczało, że wykonawca nie zamierza utajniać żadnych informacji zawartych w ofercie. 9.Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (załącznik nr 6). Nie złożenie przedmiotowego oświadczenia, będzie oznaczało, że wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcom żadnej części zamówienia 10.Warunki serwisu i gwarancji (załącznik nr 8)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.jawor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach