Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO KOMPOSTERA MOBILNEGO DO PRZETWARZANIA ODPADÓW ORGANICZNYCH DLA ZUO JANIK SP. Z O.O. W JANIKU.

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, Janik, ul. Borowska 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 041 2620669
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o.
    Janik, ul. Borowska 1 1
    27-415 Kunów
    tel. 041 2620669
    REGON: 29122575600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego - Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO KOMPOSTERA MOBILNEGO DO PRZETWARZANIA ODPADÓW ORGANICZNYCH DLA ZUO JANIK SP. Z O.O. W JANIKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompostera mobilnego do mechaniczno biologicznego przetwarzania frakcji organicznej zawartej w odpadach komunalnych. Komposter winien pracować jako urządzenie mobilne, możliwe do przemieszczania, przeznaczone do pracy na wolnym powietrzu. W zakres dostawy wchodzi ponadto dokumentacja techniczna, gwarancja i przeszkolenie obsługi. Oferowany komposter nie może być prototypem. Komposter winien składać się z ramy, stanowiącej jego podstawę i umożliwiającej przemieszczanie go po terenie zakładu. Napęd bębna powinien charakteryzować się płynną zmianą prędkości obrotowej, bęben powinien posiadać otwory do załadunku wsadu i opróżniania przetworzonych mechaniczno - biologicznie odpadów. Konstrukcja bębna powinna opierać się na 4-6 komorach, w których następuje mieszanie, przemieszczanie, rozcieranie i rozkład biologiczny materiału wsadowego. Charakterystyka techniczna: Fabrycznie nowy komposter mobilny do odpadów organicznych, Oferowane urządzenie nie może być prototypem, Masa całkowita urządzenia gotowego do pracy nie może przekraczać 20 Mg, Długość bębna do 12 m, Średnica bębna do 2,5 m, Wysokość kompostera do 3,5 m, Moc zainstalowana max.15 kW, Bęben kompostera winien posiadać izolację termiczną, Taśmociąg załadunkowy z lejem załadunkowym o wymiarach górnych krawędzi 2,8 m x 1,0 m, obie taśmy podajników powinny być wyposażone w zabieraki. Wydajność urządzenia 15-20 m3/cykl produkcyjny materiału wsadowego, minimalnie 3500 Mg wsadu/rok, Bęben musi posiadać możliwość doładowania komory, co 2,0 - 3,0 godziny, po uprzednim zatrzymaniu bębna. Kompostowanie odpadów winno odbywać się przy pomocy opracowanego programu komputerowego. Elektroniczny proces sterowania ma uwzględnić bieżący rodzaj materiału wsadowego, a przy doborze odpowiedniego cyklu przesuwu i obrotów bębna zapewnić najbardziej optymalne warunki kompostowania. System sterowania komputerowego zapewnić musi stałe monitorowanie wielkości: Temperatura Zużycie powietrza Prędkość obrotowa bębna Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i dokona jego rozruchu. Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego trzech operatorów w zakresie zasad użytkowania i obsługi kompostera. Do przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy następujące dokumenty sporządzone w języku polskim: dokumentację techniczną, instrukcję obsługi, instrukcję BHP, kartę gwarancyjną, deklarację zgodności maszyny z przepisami prawa polskiego lub certyfikat CE, a ponadto katalog części w formie rysunkowej, ew. z nazwami części w języku polskim, angielskim lub niemieckim. Okres gwarancji na urządzenie: co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania odbioru przez strony. Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od czasu pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni. Oferent musi posiadać serwis zlokalizowany na terenie Polski. Oferent powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia. Wykonawca zapewni przez okres 12 miesięcy przeprowadzenie wszystkich napraw uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie bieżącej eksploatacji z winy personelu Zamawiającego na koszt Zamawiającego i bez utraty gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 295669003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną