Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 typu GCBA dla jednostki OSP Wojkowice – Żychcice.

Gmina Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 760 20 93 , fax. 327 695 073
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice
    ul. Sobieskiego -
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 760 20 93, fax. 327 695 073
    REGON: 27625754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 typu GCBA dla jednostki OSP Wojkowice – Żychcice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego, ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 typu GCBA dla jednostki OSP Wojkowice-Żychcice współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego na 2017, Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach , Oddziału Wojewódzkiego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP woj. śląskiego (dotacja z WFOŚiGW w Katowicach) oraz budżetu Gminy Wojkowice. 2. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami, a w szczególności:  musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (tekst jednolity: Dz. U. 2017.128 z późniejszymi zmianami), oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;  ma spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2;  pojazd ma spełniać minimalne „Wymagania techniczno–użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej” „Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji – Dz.U. nr 143 poz. 1002 z 2007 r. i rozporządzenie zmieniające – Dz.U. Nr 85 poz. 553 z 2010 r.;  musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu;  musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1, do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 20 stycznia 2006 r., dodatkowo pojazd musi być oznakowany logotypami instytucji dofinansowujących zakup, które zostaną podane przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy;  musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia;  ma być zgodny z „Wytycznymi standaryzacji wyposażenia pojazdów pożarniczych i innych środków transportu PSP” – z dnia 14 kwietnia 2011 roku, musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – KG PSP;  pojazd oraz podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji min. 2016, zabudowy 2017r. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu. 4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji i oceny zgodności ze Szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Wykonawca zobowiązany będzie również do rozmieszczenia i zamontowania sprzętu, którym dysponuje OSP Wojkowice - Żychcice. Zamawiający wymaga uzgodnienia rozłożenia sprzętu w procesie zabudowy pojazdu w celu jego optymalnego rozmieszczenia i zamontowania. 6. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urzędu Miasta Wojkowice lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Miasta Wojkowice. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu. 8. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 z dopiskiem „wadium” na przetarg o nazwie: „Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 typu GCBA dla jednostki OSP Wojkowice – Żychcice. 4. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt XIV ust. 2) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna – parter budynku za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawca winien złożyć: 1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga. 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia o którym mowa powyżej w pkt 3), Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Oświadczenie wino zostać złożone w formie pisemnej przez Wykonawcę. 3) Oświadczenie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice – kancelaria – parter budynku. 4) Oświadczenie należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem, kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice Nazwa i adres wykonawcy Oświadczenie dotyczące Grupy kapitałowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 typu GCBA dla jednostki OSP Wojkowice – Żychcice. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony formularz wymagań technicznych – załącznik nr 2a do SIWZ. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. 1. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a/ musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b/ musi złożyć dla każdego z podmiotów, których to dotyczy – odrębne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 1796).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach