Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Wieliczka

Ochotnicza Straż Pożarna w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 515464030
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Wieliczce
    Batorego 15
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 515464030
    REGON: 357125558
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Wieliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę za wynagrodzeniem fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieliczce. 2 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy samochodu ratowniczo-gaśniczegoo następujących parametrach technicznych: L.P. PODSTAWOWE WYMAGANIA, JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ OFEROWANY POJAZD UWAGI PROPOZYCJE WYKONAWCY 1 Podstawowe wymagania, jakie powinien spełniać oferowany samochód Uwagi Podwozie z kabiną 1.1. a) Musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami), b) Musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1, do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 20 stycznia 2006 r., c) W dniu odbioru należy przedstawić ważny certyfikat lub świadectwo dopuszczenia do użytkowania w Jednostkach Państwowej Straży Pożarnej wydany przez Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka, d) Musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia, e) Musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – KG PSP. f) Pojazd oraz podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji 2018r. 2 Podwozie z kabiną Uwagi Podwozie z kabiną 2.1 Masa całkowita pojazdu gotowego do akcji ratowniczo – gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć wartości określonych przez producenta podwozia bazowego. Dopuszczalna różnica w obciążeniu strony lewej i prawej nie może przekroczyć 3 %. 2.2 Pojazd gotowy do akcji (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) powinien mieć: Kąt natarcia: min. 25 º Kąt zejścia: min. 23º Prześwit pod osiami min. 310 mm Wysokość całkowita pojazdu: max 3350 mm Maksymalna długość pojazdu 8700 mm Kąt rampowy min. 20 º Podać wartość 2.3 Rezerwa masy pojazdu gotowego do akcji ratowniczo – gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) w stosunku do technicznej dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu (do tzw. DMC technicznej) min. 3% Podać wartość 2.4 Stały napęd obu osi 4x4, skrzynia redukcyjna, możliwość blokady mechanizmów różnicowych min. osi tylnej, oraz między osiowego 2.5 Ogumienie, z bieżnikiem uniwersalnym szosowo-terenowym dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych (wielosezonowe), na tylnej osi ogumienie bliźniacze. Pełnowymiarowe koło zapasowe bez konieczności stałego przewożenia w samochodzie. 2.6 Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym przystosowanym do ciągłej pracy bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta. Minimalna moc silnika: 265 kW Moment obrotowy silnika min. 1900 Nm Silnik spełniający normy czystości spalin min. EURO 6 Masowy wskaźnik mocy - określony dla masy pojazdu gotowego do akcji ratowniczo – gaśniczej MMR. min. 14 kW/1000kg. Podać wartość 2.7 Skrzynia biegów mechaniczna min. 12 biegowa, wyposażona w bieg pełzający do holowania bardzo ciężkich ładunków (np. podczas wyciągania z rowu innych pojazdów), skrzynia rozdzielcza z reduktorem do jazdy w terenie. 2.8 Przystawka odbioru mocy przystosowana do długiej pracy, z sygnalizacją włączenia w kabinie kierowcy. Przystawka odbioru mocy wyposażona w dodatkowy układ chłodzenia. 2.9 Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, z szkieletem z blachy cynkowanej galwanicznie i zabezpieczanej antykorozyjnie metodą kataforezy, zapewniająca dostęp do silnika z podwójnym systemem zabezpieczającym przed jej przypadkowym odchyleniem w czasie jazdy, o układzie miejsc 1 + 1 + 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). Kabina posiada przednią szybę klejoną, pozostałe ze szkła bezodpryskowego. Podłoga kabiny musi mieć powierzchnię antypoślizgową. Wyklucza się możliwość zastosowania kabiny załogowej osiągniętej poprzez skręcenie kabiny dziennej z modułem kabiny brygadowej. Kabina wyposażona minimum w: • indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy; • uchwyty do trzymania dla załogi w tylnej części kabiny; • elektrycznie sterowane szyby; • elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne (główne i szerokokątne); • lusterko rampowe – krawężnikowe z prawej strony; • lusterko rampowe – dojazdowe, przednie; • główny wyłącznik oświetlenia skrytek; • reflektor pogorzeliskowy (szperacz) z mocowaniem na zewnątrz kabiny; • zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny; • informację o włączonym/wyłączonym ogrzewaniu przedziału autopompy; • radio z odtwarzaczem cd; • mocowanie 4 szt. aparatów ochrony dróg oddechowych umożliwiającym samodzielne zakładanie aparatu bez zdejmowania ze stelaża; • siedzenia pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości; • wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe i zagłówki; • klimatyzacja manualna; • instalacja zasilająca dla radiotelefonu przewoźnego z dodatkowym, wyłączanym zewnętrznym głośnikiem w przedziale autopompy; • podest z zasilaniem do ładowarek radiotelefonów przenośnych, latarek itd. z wyprowadzonym niezależnym zasilaniem 12V min. 10 A, z układem zabezpieczającym, automatycznie odłączającym zasilanie ładowarek przy napięciu na zaciskach akumulatora poniżej 22,5 V, wraz z układem pomiarowym wskazującym aktualne napięcie na zaciskach akumulatora. 2.10 Kolor: - elementy podwozia – czarne lub grafitowe, - błotniki i zderzaki - białe, - kabina, zabudowa – czerwone RAL3000, - drzwi żaluzjowe w kolorze naturalnego aluminium. 2.11 Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne (minimum 2 punkty świetlne stroboskopowe lub LED, głośnik min. 100W), urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Pojazd musi być dodatkowo wyposażony w: - dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie (stroboskopowe lub LED) z przodu pojazdu; - zestaw żółtych lamp na tylnej ścianie zabudowy do kierowanie ruchem pojazdów; - dodatkowy sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca kierowcy; - w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego; Wszystkie lampy zabezpieczone przed uszkodzeniem. 2.12 Instalacja elektryczna 24 V. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. Akumulatory o powiększonej pojemności min. 2x180 Ah. Wyklucza się montaż akumulatorów w zabudowie. 2.13 Instalacja musi być wyposażona w główny wyłącznik prądu, nieodłączający urządzeń wymagających stałego zasilania. 2.14 Pojazd wyposażony w gniazdo z wtyczką do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy) 2.15 Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia: od - 25ºC do + 45º C 2.16 Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz powinien być umieszczony za kabiną pojazdu po lewej stronie. 2.17 Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać - przejazd min 300 km lub 4 godz. pracę autopompy. 2.18 Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy (zaczep służący do holowania przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej do 8 t), wyposażenie: - gniazdo elektryczne do podłączenia zasilania przyczepy, - gniazda pneumatyczne do podłączenia układu hamulcowego przyczepy. Pojazd powinien posiadać urządzenia (zaczepy) holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu. Urządzenia te powinny mieć taką wytrzymałość, aby umożliwić holowanie po drodze pojazdu obciążonego maksymalną dopuszczalną masą całkowitą oraz wytrzymywać siłę zarówno ciągnącą jak i ściskającą. 2.19 Oznakowanie pojazdów numerami operacyjnymi zgodnie z wykazem dostarczonym przez zamawiającego. 3. Zabudowa pożarnicza: Uwagi Zabudowa pożarnicza: 3.1 Zabudowa musi być wykonana ze stali nierdzewnej i aluminium. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej gładkiej blachy aluminiowej. Zabudowa powinna być zamontowana na ramie pośredniej wyposażonej w elementy metalowo-gumowe. Dach zabudowy musi być wykonany w formie antypoślizgowego podestu roboczego Na bocznych ścianach zabudowy zastosować taśmy odblaskowe zwiększające widoczność pojazdu (w nocy lub warunkach ograniczonej widoczności). 3.2 Drabina do wejścia na dach umieszczona na tylnej ścianie zabudowy. Stopnie w wykonaniu antypoślizgowym. Górna część drabinki wyposażona w uchwyty ułatwiająca wchodzenie. 3.3 Skrytki na zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Zamknięcia żaluzji typu rurkowego (bar-lock). Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu skrytki. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 3.4 Aranżacja skrytek powinna być wykonana w sposób ergonomiczny umożliwiający jego późniejsza modyfikacje przez użytkownika końcowego. Głębokość użytkowa skrytek min. 55 cm (wymiar od poszycia wewnętrznego schowka do wewnętrznej części żaluzji) umożliwiająca zamontowanie urządzenia klasy Motopompa Honda WT40X będącego na wyposażeniu użytkownika. Zastosowane półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji wysokości półek. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) szuflady nie wyżej niż 1800 mm od poziomu terenu. Jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1800 mm, konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcia podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. 3.5 Pojazd powinien posiadać oświetlenie typu LED pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 15 luksów w odległości 1 m od pojazdu. Oświetlenie powinno posiadać stałe natężenie na całej długości zabudowy (wyklucza się zastosowanie oświetlenia punktowego na zabudowie). 3.6 Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięciem z prowadnic). Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 3.7 Elementy wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 3.8 Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 3.9 Zbiornik wody wykonany z materiałów niekorodujących, usytuowany wzdłużnie, wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien: - posiadać właz rewizyjny typu szybko otwieralnego dostępny z dachu - pojemność od 5000 l (+/-1%) - nadciśnienie testowe 20 kPa - umieszczony być na ramie zabudowy elastycznie (np. na elementach metalowo-gumowych) - wyklucza się montaż zbiornika za pomocą pasów sciągających - posiadać dolny otwór umożliwiający czyszczenie o średnicy 75mm - posiadać nasadę 1x75 z zaworem do napełniania zbiornika z hydrantu. 3.10 Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10 % pojemności zbiornika wody i nadciśnieniu testowym 20 kPa, oraz: - powinien być odporny na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych - powinienem być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, - napełnianie zbiornika powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu 3.11 Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Wszystkie elementy układu wodno pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie 3.12 Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 3 200 l/min przy ciśnieniu 0,8 MPa i głębokości ssania 1,5 m min. 370 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. Autopompa musi umożliwiać jednoczesne podawanie wody ze stopnia niskiego i wysokiego ciśnienia. Mechaniczna zmiana stopnia ciśnienia pompy, wyklucza się możliwość załączania stopnia wysokiego ciśnienia za pomocą zdalnie sterowanych zaworów. Autopompa smarowana olejami i smarami stałymi w celu poprawnego funkcjonowania. Wyklucza się konieczność uzupełniania olejów i smarów pomiędzy okresami zalecanymi przez producenta, tzn. nie częściej niż 250 motogodzin lub co 12 miesięcy 3.13 Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min. - czterech nasad tłocznych wielkości 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia - działka wodno-pianowego Nasady ssawne oraz tłoczne powinny być umieszczone w wewnątrz zabudowy w celu ograniczenia ryzyka ich zamarznięcia. Na wlotach ssawnych i do napełniania zbiornika muszą być zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do układu wodno-pianowego zanieczyszczeń stałych. Podać producenta oraz oferowane wartości 3.14 Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskanie stężeń w zakresie od 3% - 6% , w całym zakresie pracy autopompy. 3.15 Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby, parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m oraz musi być wyposażona w automatycznie uruchamiane urządzenie odpowietrzające, umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sekund 3.16 Przedział autopompy musi być wyposażony w system ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy i autopompę przed zamarzaniem w temperaturze do -25oC, działający niezależnie od pracy silnika. 3.17 Samochód musi być wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. Zwijadło linii wysokociśnieniowej powinno być poprzedzone zaworem odcinającym wodę. 3.18 W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia, - manometr linii napełniania hydrantowego, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, - miernik prędkości obrotowej wału pompy, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - licznik motogodzin pracy autopompy. 3.19 Zabudowa wyposażona powinna być w wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami LED. Wysokość min. 4,5 m od podłoża z możliwością sterowania najaśnicami w dwóch płaszczyznach. Urządzenie powinno mieć funkcje automatycznego składania oraz odporny na zabrudzenia przewodowy panel sterowania, 3.20 Samochód winien dodatkowo być wyposażony w następujące elementy: ­ działko wodno-pianowe o wydajności min. 2400 l/min oraz zasięgu: min. 55 m (strumień zwarty) oraz min. 42 m (piana); ­ kamera cofania z monitorem w kabinie; ­ szperacz pogorzeliskowy; ­ aluminiowa skrzynia dachowa przystosowana do przewożenia; ­ belka z czterema reflektorami dalekosiężnymi mocowana na przodzie samochodu; ­ instalacja zraszaczy w ilości min. 4 sztuk uruchamianych zdalnie z kabiny; ­ wyciągarka elektryczna (linowa) o uciągu min. 9000 kg; ­ gniazdo ładowania samorozłączalne typu Airbox; ­ oświetlenie podestów; ­ doświetlenie pola podczas cofania; ­ podnośniki w tylnej belce; ­ ładowarki do min. 2 radiotelefonów nasobnych umieszczone w kabinie; ­ ładowarki do min. 2 latarek umieszczone w kabinie; ­ sygnał pneumatyczny Groover 1510 lub równoważny; ­ wzmacniacz Federal PA300 lub równoważny; ­ sygnalizacja pojazdu uprzywilejowanego wykonana w technologii LED składająca się z belki zespolonej, min. dwóch świateł kierunkowych na trapie, koguta z tyłu zabudowy oraz fali świetlnej. 3. Dostarczony samochód winien posiadać: 1) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę, 2) kartę pojazdu, 3) świadectwo homologacji, 4) dokument gwarancji, 5) instrukcję obsługi, 6) certyfikat lub świadectwo dopuszczenia do użytkowania w Jednostkach Państwowej Straży Pożarnej wydany przez Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka. 4. Miejscem dostarczenia samochodu jest Ochotnicza Straż Pożarna w Wieliczce, ul. Batorego 15, 32-020 Wieliczka w godz. od 7.00 – 14.00. 5. Własność samochodu przechodzi na Zamawiającego w momencie jego prawidłowego odbioru. 6. Transport będzie dokonywany przez Wykonawcę i na jego koszt. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 10.000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO Bank Polski Spółka Akcyjna Konto: 25 1020 2892 0000 5002 0632 9934 z dopiskiem: Wadium w sprawie OSPWIELICZKA/1/2018 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieliczce, ul. Batorego 15, 32-020 Wieliczka przed upływem terminu składania ofert określonym w specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach