Przetargi.pl
„DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4×4 DLA OSP W BIELSKU-BIAŁEJ STRACONKA”

Ochotnicza Straż Pożarna w Bielsku-Białej Straconka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-318 Bielsko-Biała, Górska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338143528
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Bielsku-Białej Straconka
    Górska 129
    43-318 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338143528
    REGON: 07089054500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straconka.osp.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna w Bielsku-Białej Straconka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4×4 DLA OSP W BIELSKU-BIAŁEJ STRACONKA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1. Nazwa zamówienia: „Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4×4 dla OSP w Bielsku-Białej Straconka”. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, w pełni sprawnego, nieużywanego, wolnego od jakichkolwiek wad prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich oraz innych obciążeń zabezpieczeń, ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4×4 dla OSP w Bielsku-Białej Straconka”. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej jako: OPZ) stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta przetargowa (w oryginale). 2) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt. VI ppkt. 9 SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 3) Formularz asortymentowy (w oryginale), stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ – stanowi on obligatoryjny element oferty Wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 7) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach