Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z kosiarką do poboczy.

Starostwo Powiatowe w Mogilnie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Narutowicza 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3180304 , fax. 052 3180305
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Mogilnie
    ul. Narutowicza 1 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3180304, fax. 052 3180305
    REGON: 09236151600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z kosiarką do poboczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Ciągnik 1.ok produkcji - 2009 2.silnik 4 - cylindrowy turbodoładowany spełniający normy TIER III A 3.moc nominalna przy prędkości 2200 obr./minutę 60 - 65 KM 4.sprzęgło dwustopniowe - suche, ceramiczne 5.skrzynia biegów synchronizowana -12 biegów wprzód i 12 biegów w tył 6.ciśnienie nominalne w szybkozłączu - 180 Mpa 7.niezależna pompa hydrauliczna 50 l/min. 8.udźwig podnośnika 26 kN 9.ilość szybkozłączy - min. 2+1 10.obroty wałka odbioru mocy - min. 540 obr./min. 11.hamulce tarczowe - mokre 12.tylny trójpunktowy układ zawieszenia -dźwignie hakowe CBM kat. II -zaczep przesuwny sterowany (CBM) 13.przednia oś napędowa - 4 WD załączana elektro-pneumatycznie 14.kabina komfortowa z: ogrzewaniem, wentylacją klimatyzacją szyberdachem siedzeniem dla pasażera przyciemnianymi szybami 15.Oświetlenie: 2 reflektory robocze z przodu, 3 reflektory robocze z tyłu lampa ostrzegawcza 16.Przednie koła radialne 12,4 R 24 17.Tylne koła radialne 16,9 R 34 II. Kosiarka do poboczy ( bijakowa boczna ) 1.rok produkcji - 2009 2.szerokość koszenia - 150 cm 3.napęd WOM - 540 4.wysuw boczny przyrządu tnącego 5.zmienny kąt pracy przyrządu tnącego 6.pozycja pracy - tył 7.elastyczne sprzęgło przekładni z przyrządem tnącym Zamawiający odbierze zestaw do pielęgnacji zieleni z siedziby Dostawcy. Wykonanie przedmiotu zamówienia - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną dotyczącą wymogów dla ciągnika będącego przedmiotem zamówienia ( zał. nr 1 do SIWZ ) Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawcy : 1.udzielą na zestaw do pielęgnacji zieleni i występujące w nim wyposażenie co najmniej 24 miesiące gwarancji 2. zaoferują ciągnik i kosiarkę do poboczy fabrycznie nowe, z rocznika 2009. 3.posiadają na terenie województwa kujawsko-pomorskiego lub wielkopolskiego Autoryzowaną Stację Obsługi, odległą nie więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, zapewniającą przeglądy gwarancyjne, serwis oraz inne usługi niezbędne do prawidłowej eksploatacji zestawu do pielęgnacji zieleni, 4.wykonają przedmiot zamówienia i przekażą Zamawiającemu w terminie maksymalnym do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. Termin ten jest terminem wykonania zamówienia. 5. udzielą terminu płatności do 30 dni od czasu zrealizowania zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru i wystawioną fakturą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Dostawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi być przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełnioną przez Dostawcę , w miejscach do tego przeznaczonych Specyfikację Techniczną ( załącznik nr 1 do SIWZ ), 2.wypełniony przez Dostawcę, w miejscach do tego przeznaczonych, formularz oferty ( załącznik nr 2 do SIWZ ), 3.oświadczenie, iż Dostawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( załącznik nr 3 do SIWZ ) 4.w celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Pzp, należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) koncesję, licencję lub zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ponadto : 1. Oferta winna być przygotowana w języku polskim, 2. Powinna zawierać komplet wymaganych dokumentów, 3. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa, 4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być trwale zszyta lub spięta, z ponumerowanymi stronami. 5. Składane dokumenty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach