Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym, fabrycznie nowym osprzętem.

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Plac Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 535 86 00, , fax. 81 752 02 42
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 81 535 86 00, , fax. 81 752 02 42
    REGON: 43102005500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym, fabrycznie nowym osprzętem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym, fabrycznie nowym osprzętem: 1) Przyczepą; 2) Zamiatarką; 3) Ładowaczem czołowym z szuflą; 4) Kosiarką bijakową tylno – boczną. 2. Wymagania, jakie musi spełniać oferowany ciągnik: 1) Ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 lub 2020. 2) Termin dostawy maksymalnie do 30.04.2020r. 3) Dostawa do siedziby zamawiającego tj. Urząd Miejski w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21 – 010 Łęczna. 4) Homologacja europejska lub dokument równoważny. 5) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 6) Instrukcja obsługi w języku polskim. 7) Szkolenie dwóch operatorów z obsługi ciągnika i osprzętu w miejscu dostawy. 3. Informacje ogólne: 1) Ciągnik powinien być przystosowany do założenia urządzenia GPS tj. umożliwiać jego założenie bez utraty gwarancji. 2) Oferowany ciągnik wraz z osprzętem muszą spełniać warunek kompatybilności tzn. iż od dnia dostawy możliwe będzie mocowanie i używanie wszystkich zakupionych osprzętów. 3) Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła). 4) Wykonawca przeszkoli co najmniej dwie osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu wraz z osprzętem, w terminie 3 dni od dokonania dostawy. 4. Silnik 1) Wysokoprężny o min. mocy 75 KM. 2) Liczba cylindrów: 3 lub 4. 3) Pojemność w przedziale: 2900 – 3400 cm³. 4) Silnik spełniający normy emisji spalin min. STAGE IIIB. 5. Układ hydrauliczny 1) Funkcje podnośnika: regulacja pozycyjna i siłowa. 2) Min. udźwig podnośnika [kg]: 2400. 6. Kabina 1) Homologacja na dwie osoby w kabinie. 2) Klimatyzacja i ogrzewanie. 3) Kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz. 4) Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie. 5) Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 6) Reflektory robocze przednie i tylne. 7) Radio. 8) Lampa ostrzegawcza koloru żółtego. 9) Kabina pojazdu wyposażona w dywaniki lub wykładzinę podłogową wykonaną z materiału antypoślizgowego i łatwo zmywalnego. 10) Pojazd wyposażony w stopnie antypoślizgowe, uchwyt umożliwiający wchodzenie i wychodzenie z kabiny. 7. Wyposażenie 1) Gaśnica. 2) Trójkątna tablica wyróżniająca. 3) Błotniki kół przednich i tylnych. 4) Trójkąt ostrzegawczy. 5) Układ pneumatyczny umożliwiający pompowanie kół pojazdu wraz z przewodem do pompowania kół. 8. Ładowacz czołowy 1) Poziomowany. 2) Sterowanie – joystick. 3) Udźwig nominalny min. 1200 kg. 4) Minimalna wysokość podnoszenia do osi obrotu: 3,25 m. 5) Łyżka do materiałów sypkich (m.in. kruszywo drogowe) o min. pojemności V = 0,8 m3 i szerokości 2,0 m. 6) Sprzęt kompatybilny z oferowanym ciągnikiem w zakresie m.in. systemu mocowania. 9. Przyczepa 1) Dopuszczalna masa całkowita min.: 8000 kg. 2) Ładowność min.: 6000 kg. 3) System wywrotu: trójstronny (do tyłu i na boki). 4) Instalacja oświetleniowa. 5) Postojowy hamulec ręczny. 6) Plandeka do transportu kruszywa. 7) Możliwość przewozu m.in. kruszywa drogowego i innych materiałów budowlanych. 8) Sprzęt w pełni kompatybilny z oferowanym ciągnikiem. 10. Zamiatarka komunalna 1) Dedykowana do pracy na ulicach, skwerach, placach, ścieżkach rowerowych i ciągach pieszych. 2) Rozdzielacz hydrauliczny pozwalający na sterowanie zamiatarką. 3) Zbiornik na nieczystości min. 1000 litrów. 4) Funkcja wysokiego rozładunku na przyczepę min. 210 cm (należy uwzględnić wysokość oferowanej przyczepy). 5) Maszyna zaczepiana do belki tylnego TUZ. 6) Szerokość zamiatania min 150 cm + szerokość szczotki bocznej. 7) Szczotka herbicydowa montowana z przodu ciągnika. 8) Pojemnik na wodę min. 300 litrów. 9) Sprzęt w pełni kompatybilny z oferowanym ciągnikiem. 11. Kosiarka bijakowa tylno – boczna 1) Szerokość koszenia min. 150 cm. 2) Sprzęt w pełni kompatybilny z oferowanym ciągnikiem. 12. Wymagania gwarancyjne i serwisowe 1) Oferowany przez wykonawcę ciągnik wraz z osprzętem powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim. 2) Przewidywany czas pracy ciągnika w ciągu roku ok. 1300 mth. 3) Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych. Głównie koszenie poboczy, transport i rozładunek materiałów budowlanych na drogach i w magazynach, remont cząstkowych nawierzchni, zamiatanie ulic. Ciągnik nie jest przeznaczony do użytkowania komercyjnego i prac rolniczych. 4) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik i osprzęt na okres min. 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika (załącznik do SIWZ). W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. 5) Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 48 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych. 6) Czas usunięcia usterki – 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne. 7) Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia. 8) Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy. 9) Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 10) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania, przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym na miejscu u Zamawiającego. 11) Bezpłatne serwisowanie, przeglądy o których mowa powyżej, obejmują koszty dojazdu, robocizny, materiały eksploatacyjne (filtry, oleje itp.) w czasie realizacji planowych serwisów i przeglądów technicznych określonych w instrukcji obsługi lub innych dokumentach przekazanych wraz z pojazdem i osprzętem. 12) Przebiegi między obsługowe nie mogą być krótsze, niż co 200 mth lub nie mniejsze, niż co 12 miesięcy (w przypadku niewykonania przebiegu w motogodzinach). 13) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty. 13. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 16700000-2 - Ciągniki, 34223300-9 - Przyczepy, 34921100-0 - Zamiatarki drogowe, 16520000-6 -Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych; 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia. 14. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 15. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach