Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg.

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 487 49 43, 487 49 44 , fax. 33 487 49 43, 487 49 44
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 14 14
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 487 49 43, 487 49 44, fax. 33 487 49 43, 487 49 44
    REGON: 24138096400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg, o następujących minimalnych wymaganiach technicznych: Silnik: Cztero cylindrowy diesel chłodzony cieczą, Moc minimalna 70 kW, Turbodoładowany z chłodnicą intercooler, Norma emisji spalin min. Euro 3A. Układ hydrauliczny: Wydajność pompy hydraulicznej - min. 55l/min, Zewnętrzne sterowanie podnośnikiem, Maksymalny dopuszczalny udźwig podnośnika tylnego - min. 5000 kg, Ilość wyjść hydrauliki zewnętrznej: 4+1 tył, 2 szt. przód. Układ jezdny: Układ kierowania - hydrostatyczny, Napęd 4x4, Blokada mechanizmu różnicowego przedniego i tylnego uruchamiane elektrycznie, Hamulce zintegrowane na 4 koła, tarczowe w kąpieli olejowej, Skrzynia biegów z minimalna ilością przełożeń: 20P i 20T z rewersem mechanicznym, Możliwość jazdy z prędkością minimalną poniżej 0,6 km/h oraz maksymalną 40 km/h, Minimalne wymiary ogumienia: 14,9R24 - przód, 16,9R34 - tył. Dodatkowe parametry: Zaczep tylny z szybką, mechaniczną regulacją wysokości + Piton Fix + dolny zaczep listwowy, Tylny WOM - obroty: 540/540E/1000/1000E obr/min, Przedni WOM lewo-obrotowy 1000 obr/min, Podnośnik przedni, Sprężarka powietrza z instalacją sterowania przyczep jedno i dwuobwodowa, Kabina jedno-osobowa, ogrzewana i klimatyzowana, Siedzenie kierowcy amortyzowane typu Grammer lub równoważne, Pulsacyjne, pomarańczowe światła drogowe - 2 szt. Rok produkcji: 2012 lub nowszy. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące na wszystkie elementy ciągnika bez limitu motogodzin. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni: dostępność autoryzowanego gwarancyjnego i pogwarancyjnego serwisu Wykonawcy, bezpłatny dojazd serwisu do bazy Zamawiającego, tj.: ul. Krzywa 4 w Skoczowie, przy czym czas reakcji (przystąpienia do naprawy) nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na dane wskazane w umowie, czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 5 dni roboczych od zgłoszenia, bezpłatny transport w przypadku konieczności dostarczenia przedmiotu zamówienia do serwisu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 860,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skoczowie nr 07 8126 0007 0000 1094 2000 0040, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej zostanie uznane za skuteczne, jeśli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej może być deponowane przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego, albo załączone do ofert i składane w jednej kopercie z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach