Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

Zespół Szkół Rolniczych ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, Ostrożany 41
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6551401 , fax. 0-85 6551401
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych
    Ostrożany 41 41
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6551401, fax. 0-85 6551401
    REGON: 00009860200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrozany.sidcom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego -w ilości 1 sztuka - spełniającego warunki określone w: - ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), -rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DzU. z 2003 r.Nr 32,poz. 262 z późn. zm.). I. wymagania techniczne: 1.Moc silnika - 61 KM - silnik wysokoprężny spełniający wymagania normy min. Euro 3. pojemność silnika 4156 cm3 2.Napęd:tylko na tylną oś 3.Kabina: ogrzewanie, wentylacja, otwierany dach, uchylne okna, tylne i boczne, spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, szyby przyciemniane 4. poziom hałasu do 79 dB 5.Układ wspomagania kierownicy. 6.Szybko złącza do hydrauliki 7.Manualna skrzynia biegów 10/2, synchronizowana 8.Tylny TUZ - dźwignie hakowe, udźwig 26 kN 9.Wałek odbioru mocy niezależny i zależny. 10.Hamulec- tarczowy mokry, sterowany hydraulicznie 11.Zaczep transportowy - przesuwny 12.Ogumienie przód 7,5-116, tył 16,9-28 13. Błotniki przednie i tylne. 14.Przednia oś - roztaw regulowany 1450-1825 mm, tylna oś rozstaw regulowany 1500-1800 mm. II. wyposażenie dodatkowe 1.Dodatkowe siedzenie dla pasażera) 2.Trójkąt ostrzegawczy. 3.Apteczka pomocy doraźnej oraz gaśnica Dodatkowe wymagania 1.Wykonawca wraz z ofertą dostarczy pełną dokumentację ciągnika rolniczego i wyposażenia łącznie z instrukcją obsługi i książką pojazdu (wyciąg z homologacji pojazdu). Dokumenty muszą odzwierciedlać spełnienie wszystkich wymagań minimalnych. 2.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby zamawiającego. 3.Wykonawca na przedmiotowy ciągnik udzieli co najmniej 18 miesięcznej gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 75 km od siedziby zamawiającego 4.W okresie gwarancji wykonawca zobowiązuje się do naprawy gwarancyjnej ciągnika w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia przez zamawiającego telefonicznego lub faksem. 5.Wykonawca, w przypadku czasu naprawy gwarancyjnej przekraczającego 7 dni, podstawi odpowiednio przygotowany i wyposażony pojazd zastępczy o podobnych lub zbliżonych parametrach konstrukcyjno-eksploatacyjnych. 6.Wykonawca zapewni, że transport pojazdu unieruchomionego z powodu awarii pojazdu z przyczyn objętych gwarancją odbywać się będzie na jego koszt. 7.Wykonawca wyznaczy imiennie osobę/y do kontaktów w sprawach obsługi serwisowej..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia 2.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2 W przypadku, o którym mowa w pkt.2.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 2.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.2.1. 2.4Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt.2.1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia; b)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; c)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.5 Wykonawcy, o których mowa w pkt.2.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 3.1nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt.1.1 do 1.4. 3.2podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1jest niezgodną z ustawą; 4.2jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych; 4.3jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4.4zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4.5została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4.6zawiera błędy w obliczeniu ceny; 4.7wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 4.8jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z OFERTĄ stanowiącą (Załącznik nr 1do SIWZ) oraz formularzem cenowym stanowiącym (Załącznik nr 1 do oferty) należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do oferty); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 4.Dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę - także spółek cywilnych - dokument ustanawiający pełnomocnika oraz Załącznik nr 3 do oferty). PODMIOT ZAGRANICZNY Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 87 poz.605 z 2006r.).Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrozany.sidcom.pl www.siemiatycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach