Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach ogłasza przetarg
- Adres: 16500 Sejny, ul. Konarskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 516 36 40 , fax. 87 516 36 40
- Data zamieszczenia: 2017-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach
ul. Konarskiego 23
16500 Sejny, woj. podlaskie
tel. 87 516 36 40, fax. 87 516 36 40
REGON: 9911600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zstrsejny.biposwiata.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego. 2. Opis przedmiotu zamówienia, wymagane wyposażenie, warunki techniczne i wizualne: - silnik diesel 4 cylindrowy commonRail - pojemność silnika od 2,5 do 3,5 litrów - technologia SCR AdBlue zgodny z normą Tier 4 - moc nie mniejsza niż 80 KM, - moc nie większa niż 100 KM, - rok produkcji 2017 - skrzynia min. 16x16 40km/h (biegi zmieniane pod obciążeniem) - rewers elektrohydrauliczny - oś przednia z mech różnicowym - sterowanie tylnym TUZ i WOM z miejsca operatora oraz na błotnikach tylnych - elektrohydrauliczne załączanie WOM - łagodne uruchamianie WOM-u - układ zawieszenia narzędzi kat II - podnośnik tylny z siłownikami wspomagającymi udźwig w całym zakresie - sterownie podnośnika i układu hydrauliki zewnętrznej elektroniczne, z możliwością dławienia prędkości opadania i systemem szybkiego podnoszenia/opuszczania - fotel operatora z zawieszeniem pneumatycznym - fotel instruktora - kabina amortyzowana/klimatyzowana - teleskopowe lusterka zewnętrzne - obrotowe lampy błyskowe - komplet obciążników przednich i tylnych - instalacja pneumatyczna jedno i dwu obwodowa - kompletny układ sprzęgowy( łącznik górny, zaczep transportowy automatyczny, zaczep rolniczy, cięgła dolne hakowe z końcami kulowymi, belka polowa - gniazda elektryczne 8A i 25A + gniazdo zapaliczki (gniazdka w kabinie/ na kabinie do podpinania zasilania elektrycznego innych maszyn) +gniazdo do świateł przyczep - wykładziny antypoślizgowe, - oświetlenie wewnętrzne pojazdu, - regulowany fotel kierowcy, - wspomaganie kierownicy, - niezbędne fabryczne instrukcje obsługi w języku polskim, - napęd na tylną i przednią oś, - odbiornik sygnałów GPS i GLONASS - monitor z ekranem dotykowym z możliwością podziału ekranu - monitor kompatybilny z IsoBUS min. 12” - dokładność prowadzenia do 10 cm - inteligentne prowadzenie (autopilot), z możliwością użycia w innych maszynach - wirtualna linijka świetlna - aktywny i pasywny układ prowadzenia narzędzia - dodatkowe oświetlenie - możliwość zarządzania oprzyrządowaniem z pomieszczeń biurowych - pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i przedmiotów trzecich (leasing). - serwis na terenie Polski, - homologacja typu WE - możliwość wzbogacenia oferty o dodatkowe wyposażenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29370000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 tys. zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z warunkiem opisanym w Dziale V ust. 1 pkt 2 b SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną