Urząd Gminy Obrazów ogłasza przetarg
- Adres: 27-641 Obrazów,
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8365162 , fax. 015 8365551
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Obrazów
27-641 Obrazów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8365162, fax. 015 8365551
REGON: 00054537200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.obrazow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika oraz wozu asenizacyjnego na potrzeby Gminy Obrazów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika oraz wozu asenizacyjnego na potrzeby Gminy Obrazów Wymagania eksploatacyjno-techniczne, wyposażenie Ciągnik: Silnik 4-cylindrowy z napędem na 4 koła Moc minimalna nie mniejsza niż 82 KM Silnik chłodzony cieczą z suchym filtrem powietrza Maksymalny moment obrotowy minimum 250 Nm WOM minimum 540 obr/min (przód - tył) Hamulce tylne tarczowe, mokre Układ kierowniczy hydrostatyczny Układ hydrauliczny uniwersalny, sterowanie podnoszenia, blokada podnośnika z pompą minimum 34 l/min Przedni 3-punktowy układ zawieszenia ze stabilizatorami (do zawieszenia pługa) Instalacja pneumatyczna jednoprzewodowa i dwu-przewodowa Dwa zaczepy: górny, dolny, lub jeden regulowany: góra-dół Minimalna masa bez obciążników - 3000 kg Błotniki przednie Kabina standard z wycieraczką tylną, przednią ze spryskiwaczem Lampa błyskowa typu kogut Wyposażenie: trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, klucz do kół Wóz asenizacyjny: Zbiornik ocynkowany dwustronnie Pojemność zbiornika 5000L Wąż ssący min. 6m Tylna zasuwa otwierana hydraulicznie Konstrukcja ramowa Hamulec roboczy i postojowy Podwójny system zabezpieczenia kompresora przed zalaniem Zawór bezpieczeństwa z atestaem Oświetlenie ostrzegawcze Instalacje elektryczna 12 V Wałek WOM Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i sprawny technicznie oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy rachunkowe w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrazow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu komunalnego na potrzeby Gminy Masłów
Dodano: 2016-07-05 - Zakup zestawu komunalnego na potrzeby Gminy Masłów.
Dodano: 2016-04-15 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przeznaczonego dla Referatu Gospodarki Komunalnej w Wodzisławiu
Dodano: 2016-03-10 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przeznaczonego dla Referatu Gospodarki Komunalnej w Wodzisławiu
Dodano: 2016-02-25 - Zakup sprzętu służącego poprawie i renowacji odwodnienia, zabezpieczenia przeciwpowodziowego i przeciwpodtopieniowego, a także służącego utrzymaniu terenów zielonych stanowiących majątek powiatu staszowskiego - dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem.
Dodano: 2016-02-22 - Zakup sprzętu służącego poprawie i renowacji odwodnienia, zabezpieczenia przeciwpowodziowego i przeciwpodtopieniowego, a także służącego utrzymaniu terenów zielonych stanowiących majątek powiatu staszowskiego - dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem.
Dodano: 2016-01-22 - Zakup wraz z dostawą ciągnika z kosiarką mechaniczną do wykaszania wałów przeciwpowodziowych dla RO Sandomierz
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa ciągnika z wyposażeniem do robót drogowych
Dodano: 2015-07-28 - Zakup wraz z dostawą ciągnika z kosiarką mechaniczną do wykaszania wałów przeciwpowodziowych
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa ciągnika z wyposażeniem do robót drogowych
Dodano: 2015-07-13