Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU MIĘDZYMIASTOWEGO

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU MIĘDZYMIASTOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. autobusu międzymiastowego kat. M3 klasa 2, z silnikiem wysokoprężnym spełniających normę emisji spalin i zanieczyszczeń Euro 6, zasilanym ON, o długości min.12 m i ilości miejsc siedzących dla pasażerów min. 55, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020 roku, wolnego od wad fizycznych i prawnych. Autobus musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany do jazd testowych i reprezentacyjnych oraz badań, nie rejestrowany wcześniej, o przebiegu nie większym niż 2000 km. Oferowany autobus nie może być prototypem. 2. Zaoferowany pojazd: a) musi być przystosowany do warunków środowiska, w jakich będzie eksploatowany, wytrzymywać oddziaływanie warunków klimatycznych, zanieczyszczeń powietrza i zapylenia, b) muszą być odporne na działanie środków używanych do zimowego utrzymania dróg, a także na działanie środków czyszcząco-myjących, c) musi posiadać powłokę lakierniczą umożliwiającą codzienne mechaniczne mycie. 3. Autobus dostarczony Zamawiającemu stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a) autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone w Dziale III ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 128) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zmianami). b) autobusy musi spełniać wymagania określone w Dyrektywie 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r. ustanawiająca ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów ("dyrektywa ramowa") - Dz.U.UE.L.2007.263.1 z dnia 2007.10.09. c) autobus musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 661/2009 z dnia 13 lipca 2009 r. w sprawie wymagań technicznych w zakresie homologacji typu pojazdów silnikowych dotyczących ich bezpieczeństwa ogólnego, ich przyczep oraz przeznaczonych dla nich układów, części i oddzielnych zespołów technicznych (Dz.U.UE.L.2009.200.1 z dnia 2009.07.31). d) autobus musi spełniać wymagania Regulaminu nr 107 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów kategorii M2 lub M3 w odniesieniu do ich budowy ogólnej (Dz. U. UE. L. 2015.153.1 z dnia 2015.06.18), dotyczącej pojazdów wykorzystywanych do przewozu pasażerów i mających więcej niż osiem siedzeń poza siedzeniem kierowcy, dla pojazdu klasy II. e) autobus musi posiadać aktualne (ważne na dzień składania ofert) „Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu" lub „Świadectwo Homologacji Typu WE Pojazdu" wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym(t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 128) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiejz dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części( Dz. U. z 2015 r. poz. 1475); Termin ważności „Świadectwa homologacji typu pojazdu" musi być wystarczający dla dopełnienia przez Zamawiającego formalności rejestracyjnych. Zamawiający żąda, aby wykonawca przedłożył wraz z ofertą „Świadectwo homologacji typu pojazdu" z wynikami badań oferowanego typu autobusu wraz z wynikami badań homologacyjnych f) dostarczony autobus w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego musi odpowiadać aktualnym przepisom rejestracji pojazdów, wystarczającym dla dopełnienia przez Zamawiającego formalności rejestracyjnych. g) zaoferowany pojazd musi być napędzany silnikiem wysokoprężnym spełniającym następujące parametry: • poziom emisji spalin min Euro - 6 (Załącznik I do rozporządzenia WE nr 595/2009 - Dz.U. UE L167/1 z 25.6.2011). • musi być przystosowany do paliwa zawierającego biokomponenty w ilościach maksymalnych przewidzianych przez obowiązujące normy i przepisy (PN EN590: 2013, Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz. 1680 z. zm.) • układ sterowania silnika nie może zawierać ukrytych programów zmieniających poziom emisji spalin w zależności od trybu jego pracy. h) zaoferowany pojazd musi spełniać wymagania Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych, i) Zamawiający wymaga, aby oferowane autobusy charakteryzowały się maksymalnym zużyciem paliwa w ruchu mieszanym nie większym niż 25 l/100km. Dokument potwierdzający powyższe tj. wyniki testu fabrycznego w oparciu o badania drogowe dla pojazdu o parametrach określonych w SIWZ należy dołączyć do oferty. j) Zamawiający wymaga, aby zużycie energii i emisja zanieczyszczeń były na poziomie nie wyższym niż wartości określone w załączniku XV Zmiany w rozporządzeniu (WE) nr 599/2009 Rozporządzenia Komisji Europejskiej (UE) Nr 582/2011 z dnia 25 maja 2011 roku wykonujące i zmieniające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 595/2009 w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z pojazdów ciężarowych o dużej ładowności (EURO 6) oraz zmieniające załączniki I i III do dyrektywy 2007/46 WE Parlamentu Europejskiego i Rady tj. wartości graniczne poszczególnych emisji zanieczyszczeń nie mogą być wyższe niż: • emisja tlenku węgla (CO): 4,0 g/kWh, • całkowita emisja węglowodorów (THC): 0,16 g/kWh, • emisja tlenków azotu (NOx): 0,46 g/kWh, • emisja NH3: 10 ppm, - masa cząstek stałych: 0,01 g/kWh; 4. Zamawiający informuje, że wszelki nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów użyte w opisie należy przyjmować jako równoważne- inne odpowiadające tej klasie i jakości- to znaczy o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp. wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia należy dostarczyć wszystkie niezbędne dokumenty do dokonania rejestracji autobusu Szczegółowy opis zawiera specyfikacja techniczna – załącznik nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach