Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego autobusu 20-osobowego + 1 kierowca do przewozu osób, w tym 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

Stowarzyszenie Pomocna Dłoń im Św. Brata Alberta w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27300 Lipsko, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 507553537
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Pomocna Dłoń im Św. Brata Alberta w Lipsku
    ul. Rynek 1
    27300 Lipsko, woj. mazowieckie
    tel. 507553537
    REGON: 67200707100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego autobusu 20-osobowego + 1 kierowca do przewozu osób, w tym 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 20-osobowego + 1 kierowca do przewozu osób, w tym 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku. Autobus będzie wykorzystywany przez Warsztaty Terapii Zajęciowej w Lipsku. 3.2. Autobus, o którym mowa w pkt 3.1 musi być zgodny co najmniej z normą EURO 5 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska. 3.3. Wykonawca zapewni realizację zobowiązań gwarancyjnych, przeglądów i napraw w co najmniej 1 Autoryzowanej Stacji Obsługi producenta oferowanego autobusu na terenie woj. Mazowieckiego ale w odległości nie większej niż 150 km od Warsztatów Terapii Zajęciowej w Lipsku. 3.4. Wykonawca dostarczy komplet wymaganych dokumentów do rejestracji autobusu. 3.5. Dostarczony autobus stanowiący przedmiot niniejszego zamówienie musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (teks jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z p. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy w tym posiadać homologację. 3.6. Autobus musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137) 3.7. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości Wykonawcy oferowanego autobusu: 1) 24 miesiące gwarancji jakości na części mechaniczne, 2) 36 miesięcy gwarancji jakości na powłoki lakiernicze, 3) 72 miesiące gwarancji jakości na perforację elementów nadwozia. UWAGA! 1) Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy. 2) Gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę nie może wyłączyć uprawnień gwarancyjnych przyznanych przez producenta autobusu. 3.8. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganymi Zamawiającego. 3.9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. 3.10. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znani). Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, należy zamieścić informację „nie dotyczy”. Brak oświadczenia Wykonawcy na formularzu ofertowym oznacza jego rezygnację z powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach