Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dekerta 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7331222, 7331173 , fax. 95 7331222, 7331173
- Data zamieszczenia: 2015-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
ul. Dekerta 1 1
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 7331222, 7331173, fax. 95 7331222, 7331173
REGON: 21122838100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Specjalistycznego/Transportowego T wraz ze sprzętem medycznym na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego/transportowego T (karetki) w ilości szt. 1 na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dodatku nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia który uzupełniony i podpisany przez Wykonawcę będzie stanowił załącznik do umowy . 3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o niegorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 4. Pojazd będzie użytkowany we wszystkich porach roku i doby, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, 5. Ambulans będzie jeździł po drogach twardych i gruntowych, oraz w miarę potrzeby pokonywał krawężniki. 6. Pojazdy będą przechowywane także na wolnym powietrzu oraz myte w myjni automatycznej. 7. Naprawy, przeglądy gwarancyjne, obsługi techniczne w okresie gwarancji dostarczonego w ramach zamówienia pojazdu, będą wykonywane w autoryzowanych stacjach obsługi pojazdów . II. POZOSTAŁE WYMAGANIA 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony ambulans posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające go do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Wykonawca gwarantuje, że wyposażenie ambulansu posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych (dotyczy wyposażenia przedziału medycznego) 6. Wykonawca zobowiązuje się, przeszkolić pracowników Zamawiającego z użytkowania pojazdu, oraz zamontowanego wyposażenia części medycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 PLN Zaleca się, aby Wykonawca zaznaczył w dokumencie wadialnym co najmniej nr postępowania którego dotyczy wadium dotyczy. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 2. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK 35 1090 1900 0000 0001 1227 1147 z adnotacją /Wadium w sprawie nr: ZP/N/11/15 - Dostawa ambulansu/ Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w wymaganej kwocie (np. potwierdzenie wykonania przelewu itp.). 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno ono uwzględniać wszystkie sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz ze zobowiązaniem gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej (nie podlegającej weryfikacji), płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, nieodwołalnej wypłaty całej kwoty wymaganego wadium w okresie ważności gwarancji/ poręczenia. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta, bindowana itp.). 5. Termin ważności gwarancji - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert (przez cały okres związania ofertą). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako naj?korzystniejszej. 2/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup dwóch ambulansów medycznych typu C wraz z zabudową oraz sprzętu i wyposażenia medycznego dla ambulansów
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego Transportowego typu B oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem.
Dodano: 2015-10-05 - Zakup ambulansu transportowego typu T
Dodano: 2015-08-18 - Dostawa karetki wraz z zabudową i wyposażeniem medycznym
Dodano: 2015-06-16 - Dostawa ambulansu sanitarnego wraz z zabudową i wyposażeniem medycznym
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego wraz z zabudową i wyposażeniem medycznym
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa fabrycznie nowego ambulansu specjalistycznego typu C
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa fabrycznie nowej karetki transportowej typu A2
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa fabrycznie nowej karetki transportowej typu A2
Dodano: 2014-01-14