Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu „B” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3833505 , fax. 48 3833504
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Aleja Jana Pawła II 9A
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 3833505, fax. 48 3833504
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozprzysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu „B” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu „B” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze Oferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w aktualnej polskiej normie PN - EN 1789+A1: 2011 typ ambulansu "B” (lub norm równoważnych) w zakresie odpowiednim do przedmiotu prowadzonego postępowania. Ambulans dostarczony będzie wraz z noszami głównymi, transporterem do noszy i wyposażeniem. Dostawa fabrycznie nowego ambulansu (rok produkcji 2018) sanitarnego typu B zostanie potwierdzona protokołem odbioru i fakturą. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w „Formularzu parametrów techniczno-użytkowych odnoszących się do przedmiotu zamówienia” - zał. nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych pojazdu i wyposażenia na terenie Polski położony najbliżej siedziby Zamawiającego. Termin wszystkich gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania kompletnego ambulansu. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu personelu medycznego w zakresie działania obsługi i konserwacji ambulansu i sprzętu w nim zamontowanego przy przekazywaniu ambulansu oraz do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsług technicznych, eksploatacji i napraw, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo montażu w ambulansie urządzeń systemu wspomagania dowodzenia /SWD/ składającego się m. in. z modułu GPS, drukarki wraz z podstawą, przenośnego tabletu w raz z podstawą /stacją dokującą/ i przegubowym uchwytem, bez utraty gwarancji producenta pojazdu. Zamawiający przewiduje montaż ww. urządzeń przez pracownika uprawnionej do tego firmy w uzgodnieniu z Wykonawcą, a montaż nie będzie miał wpływu na utratę gwarancji. Wykonawca zapewni wyprowadzenie odpowiednich napięć zasilających i sygnałów sterujących do urządzeń systemu SWD, PRM. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 24 października 2005 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r. nr 238 poz. 2010 z późn. zmianami), na ambulans sanitarny. Ambulans musi odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn. zm.). Ambulans musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. Sprzęt medyczny spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.). Oferowany ambulans wraz ze sprzętem medycznym spełnia wymagania norm PN EN 1789+A1:2011 (w zakresie ambulansu typu B) i PN EN 1865 - Pojazd fabrycznie nowy z roku 2018. Po dostarczeniu ambulansu sanitarnego typu "B” wraz ze wszelkimi wymaganymi dokumentami, Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji ambulansu. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji, Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, NFZ. Wymagania stawiane Wykonawcy - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wskazuje na możliwość skorzystania z ustawowego uprawnienia określonego zapisem art. 93 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych w sytuacji braku uzyskania przez niego dotacji celowej z przeznaczeniem na zapłatę umówionego wynagrodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do Formularza oferty. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34.11.41.21-3 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b) W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych. c) Wypełniony załącznik nr 4 do formularza oferty – parametry techniczno-użytkowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach