Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 38-458 Chorkówka, Chorkówka 175
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 43 141 20 , fax. 0-13 43 141 20
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
Chorkówka 175 175
38-458 Chorkówka, woj. podkarpackie
tel. 0-13 43 141 20, fax. 0-13 43 141 20
REGON: 18032620700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.chorkowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa estrady mobilnej do Gminnego Ośrodka Kultury w Chorkówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompletna mobilna estrada, składana, przeznaczona do transportu, o konstrukcji aluminiowej z zadaszeniem o wymiarach zewnętrznych: - długość sceny wraz z zadaszeniem : minimum 7,50 m, - szerokość sceny: minimum 6 m - wysokość sceny: minimum 4,5 m - wysokość podestu: minimum 1 m - zadaszenie osłaniające scenę o wymiarach minimum 7, 50 m x 6 m x głębokość, CPV: 44 21 23 20 - 8 Dalszy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, z póź. zm.) 2) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze. Za zamówienie podobne należy rozumieć dostawę mobilnej estrady z zadaszeniem o podobnych rozmiarach do niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązują się przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument może być kserokopią potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 6.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 6.5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały zrealizowane należycie (np. referencje, protokół odbioru) potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie się co najmniej trzema dostawami o charakterze zbliżonym do niniejszego zamówienia; 6.6. Wypełniony formularz oferta - załącznik nr 1 do SIWZ; 6.7. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 Ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy); 6.8. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.chorkowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną