Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy na rok 2020.

Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-080 Bydgoszcz, ul. A. Szwalbego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 212 343 , fax. 523 210 752
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego
    ul. A. Szwalbego 6
    85-080 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 212 343, fax. 523 210 752
    REGON: 27907700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy na rok 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy na rok 2020. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.3. Wskazana poniżej oraz w załączniku nr 1 wartość zapotrzebowania na energię elektryczną jest wartością szacunkową, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej zgodnie z ofertą Wykonawcy, za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. 1.4. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie – Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz. U. 2018 poz. 755 z późn. zm.), ustawie z dnia 28.12.2018 r. o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw, przepisach wykonawczych, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowym zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 1.5. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem. 1.6.Planowana do pobrania średnioroczna ilość energii elektrycznej: 224 MWh.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr konta 34 1020 1462 0000 7002 0336 2340. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada: a) ważną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018r., poz.755 ze zm.). Weryfikacji ww. warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ) oraz przedłożonego dokumentu koncesyjnego, b) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, musi posiadać podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ) oraz przedłożonego dokumentu koncesyjnego,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia -wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Formularz cenowy - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 5. Dokumenty potwierdzające prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobę lub osoby składające ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub z załączonych do oferty dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych; 6. W terminie 3 dni od dnia opublikowania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w punkcie VII.8.1. SIWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 229 ze zm.). 7. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VII.8.2) SIWZ, składa się według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wskazując, czy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej, do której należy również inny Wykonawca lub Wykonawcy. 8.1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. 8.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w punkcie VII.3.1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed, notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. 8.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach