Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 666 106 , fax. 875 667 497
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
ul. Teofila Noniewicza
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 666 106, fax. 875 667 497
REGON: 54118830000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach o łącznym wolumie 399.000 kWh (+/- 10%) rocznie, tj. 798.000 kWh (+/- 10%) w okresie dostaw od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2021 r. Punkty poboru: Budynek Domu Handlowego „ARKADIA” – zlokalizowany przy ulicy Noniewicza 42A w Suwałkach Grupa taryfowa C21, Numer OSD 100012200, Nr licznika 13710234, Moc umowna 140, szacunkowa wielkość zużycia w skali roku 380000 (kWh), rozliczenie całodobowe; Grupa taryfowa C11, Numer OSD 101007177, Nr licznika 11993429, Moc umowna 40, szacunkowa wielkość zużycia w skali roku 6000 (kWh), rozliczenie całodobowe; Centrum Edukacyjno Szkoleniowe – zlokalizowane przy ulicy Osiedle II blok 6A w Suwałkach Grupa taryfowa C12a, Numer OSD 101404073, Nr licznika 00033747, Moc umowna 8, szacunkowa wielkość zużycia w skali roku 13000 (kWh), strefa szczytowa 4000 (kWh), strefa poza szczytowa 9000 (kWh); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia, w imieniu własnym i Zamawiającego, umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. 2019 r., poz. 755, z późn. zm.), aktami wykonawczymi oraz Polskimi normami. 4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD, tj. PGE Dystrybucja S.A. 5. Umowy o świadczenie usług dystrybucji są zawarte i obejmują okres realizacji niniejszego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. W przypadku niedotrzymania standardów jakościowych obsługi określonych obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia bonifikat w wysokości określonych Prawem energetycznym oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy. 7. Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy, tj. a) danych dla każdego punktu poboru: - nazwa i adres firmy; - opis punktu poboru; - adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina); - grupa taryfowa ; - planowane roczne zużycie energii; - numer licznika; - Operator Systemu Dystrybucyjnego; - numer ewidencyjny PPE; b) dokumentów - pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy; - dokument nadania numeru NIP; - dokument nadania numeru REGON; - dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa. W przypadku gdy powyższe dane okażą się niewystarczające w celu dokonania zmiany sprzedawcy, Zamawiający po podpisaniu z Wykonawcą umowy na dostawę energii elektrycznej, udzieli Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji w celu dokonania powyższej zmiany. 8. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa URE 9. Zamówiona energia elektryczna zostanie w całości przeznaczona na potrzeby własne Zamawiającego. Zamawiający nie prowadzi działalności koncesjonowanej. 10. Zamawiający wymaga aby faktury za sprzedaż energii elektrycznej dostarczane były przez Wykonawcę w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail. 11. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za otrzymaną energię elektryczną, na podstawie otrzymywanych faktur VAT, w terminie określonym w fakturze, który jednak nie może być krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755, z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Brak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii cieplnej na potrzeby Gminy Michałowo - 2024r. - 2025r.
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem dolnego źródła zasilania na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży(...)
Dodano: 2023-11-17 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
Dodano: 2023-10-24 - Dostawę wody wraz z odprowadzaniem ścieków i dostawa energii cieplnej na potrzeby Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2023-05-31 - Dostawa energii elektrycznej dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
Dodano: 2023-03-03 - Świadczenie usługi dostawy ciepła do budynku przy ul. Branickiego 15
Dodano: 2023-01-31 - Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Michałowo oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania obiektów i budynków oraz oświetlenia ulicznego – 2023r.
Dodano: 2022-12-29 - Dostawę energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Michałowo oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania obiektów i budynków oraz oświetlenia ulicznego – 2023r.
Dodano: 2022-12-12 - Dostaw energii elektrycznej do budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem oraz w Ciechanowcu
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Michałowo oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania obiektów i budynków oraz oświetlenia ulicznego - 2021r.
Dodano: 2021-04-15