Gmina Stolno ogłasza przetarg
- Adres: 86-212 Stolno, Stolno 112
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 677 09 00 , fax. 56 677 09 06
- Data zamieszczenia: 2016-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stolno
Stolno 112 112
86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 677 09 00, fax. 56 677 09 06
REGON: 87111853700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.07.2016r. do 30.06.2018r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 80 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 1.473,95 MWh i z tego: 1) Do lokali i obiektów: 1.299,52 MWh - Załącznik nr 1a do SIWZ Strefa I 840,91 MWh Strefa II 494,61 MWh Strefa III 0,00 MWh 2) Dla potrzeb oświetlenia drogowego: 174,43 MWh - Załącznik 1b do SIWZ Strefa I 49,30 MWh Strefa II 125,13 MWh Strefa III 0,00 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej (+-10%). 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.07.2016r. do 30.06.2018r., z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczące terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1a i 1b kolumna (Okres dostaw). 5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę - płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. Termin obowiązywania umów upływa w dniu poprzedzającym planowany termin rozpoczęcia dostaw zgodnie z opisem w Załączniku 1a i 1b kolumna (Okres dostaw). 6. W przypadku, gdy na dzień zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej, Zamawiający (odbiorcy/płatnicy) nie będą posiadali ważnych umów dystrybucji energii elektrycznej lub w przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana odbiorcy, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz Zamawiających (odbiorców/płatników) lub złożenia w imieniu Zamawiających (odbiorców/płatników) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co Wykonawcy udzielone zostaną stosowne Pełnomocnictwa. 7. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny - nastąpił już rozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną (kolejna zmiana sprzedawcy), Zamawiający (odbiorcy/płatnicy) posiada umowy dystrybucyjne. 8. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru Zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy (art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne (tj. Dz.U z 2012r., poz. 1059 ze zm.)). 9. W Załączniku nr 1a i 1b wskazano obecnego dostawcę energii elektrycznej w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną