Przetargi.pl
„Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.”

Urząd Gminy Ciechocin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-408 Ciechocin, Ciechocin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 77 81, , fax. 56 683 77 08
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciechocin
    Ciechocin 172
    87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 77 81, , fax. 56 683 77 08
    REGON: 53147600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz 833 z późn. zm.) do punktów poboru określonych w załączniku nr. 2222 do SIWZ zestawienie zbiorcze punktów poboru. 3.2. Zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieo publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Gmina Ciechocin działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego porozumienia w imieniu niżej wymienionym jednostek. a) Szkoły Podstawowej im. Oskara Kolberga w Ciechocinie; b) Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Świętosławiu. 3.3. Okres trwania zamówienia: po skutecznym rozwiązaniu umów, na podstawie których dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną, po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, wejściu w życie umów świadczenia usług dystrubucji energii oraz po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD do 31.12.2022 r. 3.4. Szacunkowa ilośd dostarczonej energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy : 1 076 242,30 (+/- 20%), w tym: a) Energia całodobowa – 755 760,00 kWh, b) Energia szczytowa – 86 714,30 kWh, c) Energia pozaszczytowa – 233 768,00 kWh. 3.5. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegad od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie 3.6. Dostawa energii elektrycznej odbywad się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeo w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 2500). 3.7. Standardy jakościowe: Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych energii elektrycznej opisanych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeo w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. 3.8. Sprzedawana energia elektryczna będzie rozliczana według cen jednostkowych energii elektrycznej (netto), tj. a) Energia całodobowa b) Energia szczytowa c) Energia pozaszczytowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, wzależności od wyboru Wykonawcy: • pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KBSAleksandrów Kuj. Nr rachunku 39 9537 0000 2114 0030 0520 0018, • poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: amawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia dowykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesjiwydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawoenergetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.).Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy znich oddzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności zawodowej, tj. każdy z nich musi posiadać ważną koncesję na obrót energią elektryczną wydanąprzez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. Specyfikacji. III.7.2) Dowód wniesienia wadium(oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kopia przelewu).III.7.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcyw postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzieleniezamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innymdokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwodo reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniaWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Uwaga: W przypadkuustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osobyupoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. III.7.4) Dokumenty, z których wynikaprawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza)względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskaćw szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznychw rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. III.7.5) Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia -zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy jezłożyć wraz z ofertą. III.7.6) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami wstopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączącyWykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żądadokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. III.7.7)Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy Pzp, aby przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienionew pkt 7.4. SIWZ tj.: - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że podmiot niezalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innydokument potwierdzający, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert. - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach