Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej w latach 2018-2019 dla Gminy Łapsze Niżne i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Łapsze Niżne ogłasza przetarg

  • Adres: 34442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 659 310 , fax. 182 659 315
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapsze Niżne
    ul. Jana Pawła II 20
    34442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
    tel. 182 659 310, fax. 182 659 315
    REGON: 49189240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej w latach 2018-2019 dla Gminy Łapsze Niżne i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2018 – 2019 energii elektrycznej dla obiektów Gminy Łapsze Niżne, jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia ulicznego. 2.Przewidywana ilość dostarczonej energii elektrycznej w latach 2018 – 2019 wyniesie około 2 227,85 MWh. 3.Dostarczana Zamawiającemu energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz.220 ze zm.), rozporządzeniami przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie innymi obowiązującymi aktami oraz polskimi normami. 4.Rzeczywista ilość dostarczonej energii elektrycznej będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. 5.Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej, zgodnie ze wskazaniami liczników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa rozdziale XXI ust.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.86 ust.5 ustawy), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy. 3.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach