Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej w 2019 roku na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie i jednostek organizacyjnych Powiatu Pruszkowskiego.

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 013267144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej w 2019 roku na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie i jednostek organizacyjnych Powiatu Pruszkowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla 61 punktów poboru w tym: 39 obiektów sygnalizacji świetlnej i 22 budynków użyteczności publicznej Powiatu Pruszkowskiego oraz jego jednostek organizacyjnych. Lokalizacja: Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów położonych w granicach administracyjnych Powiatu Pruszkowskiego w województwie mazowieckim. Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do następujących obiektów, dla których OSD jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa Teren: 1) 31 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C11 – dot. zasilania budynków, obiektów użyteczności publicznej i sygnalizacji świetlnej (szkoły, ośrodki wychowawcze, przepompownie itd.), 2) 7 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C21 – dot. zasilania przychodni oraz szkół i ośrodka sportowego, 3) 18 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12a – dot. zasilania sygnalizacji świetlnej, lokali biurowych i garaży, 4) 3 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej B21 – zasilanie urzędu, 5) 1 punktu poboru energii elektrycznej rozliczanego w grupie taryfowej G11 – zasilanie domu pomocy społecznej; 6) 1 punktu poboru energii elektrycznej rozliczanego w grupie taryfowej R – zasilanie sygnalizacji świetlnej. Dane dot. lokalizacji, nr ewidencyjnych, poboru z uwzględnieniem wskazanych płatników faktur VAT dla ww. punktów poboru znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Wielkość i zakres zamówienia Szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej jest wyliczona na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej w latach 2017/2018 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10%) w okresie zamówienia wynosi 1 919,763 MWh, w tym energia rozliczana: 1) w grupie taryfowej C11 (całodobowo) 70,895 MWh, 2) w grupie taryfowej C21 (całodobowo) 545,152 MWh, 3) w grupie taryfowej C12a 188,030 MWh, w tym w szczycie – 52,849 MWh i poza szczytem – 135,181 MWh, 4) w grupie taryfowej B21 (całodobowo) 909,714 MWh, 5) w grupie taryfowej G11 (całodobowo) 205,008 MWh, 6) w grupie taryfowej R (całodobowo) 0,964 MWh. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1541,6 kW. Wykaz punktów poboru wraz ze szczegółową specyfikacją przewidywanego zużycia energii elektrycznej w roku 2019, w podziale na poszczególne grupy taryfowe przy spodziewanej tolerancji (+/- 10%) znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, prognozowane ilości zużycia energii elektrycznej mają charakter jedynie orientacyjny. Informacje dot. obecnie obowiązujących umów a) 45 obiektów objętych przetargiem ma rozdzielone umowy tj. umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. oraz zawarte terminowe umowy sprzedażowe obowiązujące do dnia 31.12.2018 r., które trzeba wypowiadać. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest NOVUM S.A. Jest to kolejna zmiana sprzedawcy dla tych PPE. b) 15 obiektów ma umowy kompleksowe z PGE Obrót S.A. zawarte na czas określony obowiązujące do dn. 31.12.2018 r. Obiekty zostały ujęte w załączniku nr 1 w tabeli nr IV. Jest to pierwsza zmiana sprzedawcy dla tych PPE. Umowy te zostały wypowiedziane przez Zamawiającego ze skutkiem na dzień 31.12.2018 roku. (Dla niniejszych PPE wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do zawarcia umowy dystrybucyjnej na czas nieokreślony wraz ze zgłoszeniem umowy sprzedażowej). c) 1 obiekt ma umowę kompleksową z PGE Obrót S.A. zawartą na czas nieokreślony. Obiekt został ujęty w załączniku nr 1 w tabeli nr V. Jest to pierwsza zmiana sprzedawcy dla tego PPE. Umowa ta została wypowiedziana przez Zamawiającego ze skutkiem na dzień 31.12.2018 roku. (Dla niniejszego PPE wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do zawarcia umowy dystrybucyjnej na czas nieokreślony wraz ze zgłoszeniem umowy sprzedażowej). Dodatkowe wymagania zamawiającego 1) okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną powinien być zgodny z okresem odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OSD. 2) termin płatności faktur 30 dni od daty wystawienia, zgodnie z warunkami umowy 3) ceny energii elektrycznej oferowane w przetargu powinny zawierać podatek akcyzowy oraz koszty związane z zakupem praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia wydanych do energii elektrycznej obowiązujących na dzień złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) Wykonawca powinien wykazać, że zawarł umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Powiatu Pruszkowskiego na podstawie, której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) formularz oferty – /zał. nr 2/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 5/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 5a/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) dokument zobowiązania podmiotu trzeciego, potwierdzający dysponowanie wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, zdolnościach finansowych, z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego), 6) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć, jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach