Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej w 2010r. do obiektów komunalnych administrowanych przez MZA

Miejski Zespół Administracyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Ignacego Paderewskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6277338, 6271841 , fax. 032 6277338
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Administracyjny
    ul. Ignacego Paderewskiego 2 2
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 032 6277338, 6271841, fax. 032 6277338
    REGON: 35701067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej w 2010r. do obiektów komunalnych administrowanych przez MZA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej w 2010r. do obiektów komunalnych administrowanych przez MZA, obejmująca kompleksowo: sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5; elektryczność, 65300000-6; przesył energii elektrycznej i podobne usługi. Sprzedaż erergii elektrycznej do obiektów administrowanych przez MZA (wskazanych poniżej) odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie. Poniższa tabela zawiera opis przedmiotu zamówienia - wykaz obiektów komunalnych administrowanych przez MZA, wraz ze wskazaniem ich: lokalizacji, grup taryfowych i przyłączeniowych, mocy przyłączeniowych, numerów liczników oraz przewidywanego zużycia energii elektrycznej, które może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Lp. Budynek Adres Grupa Moc przyłą-czeniowa Zabezp. przedlicz. Numer licznika Przewidywane zużycie w kWh Taryfowa przyłą-czeniowa 1. Targowisko Miejskie Libiąż, ul. Rouvroy 10 B21 III 185 kW --- 85774246 ok. 180.000 2. Cmentarz komunalny Libiąż, ul. Szybowcowa C11 V 5 kW I = 25 A 29778928 ok. 5.000 3. Budynek komunalny - Przychodnia Libiąż, ul. 9 Maja 2 C21 V 132 kW --- 94946114 ok. 110.000 4. Budynek komunalny Libiąż, ul. Makowa 2 C11 V 20 kW I = 32 A 30327600 ok. 9.000 5. Budynek komunalny - OSP Libiąż Libiąż, ul. Floriańska 3 C11 V 40 kW I = 63 A 11117548 ok. 12.500 6. Budynek komunalny - OSP Moczydło Libiąż, ul. Gen. Andersa 9 C11 V 16 kW I = 25 A 3530661 ok. 10.000 7. Budynek mieszkalny - klatka schodowa Libiąż, ul. Leśna 32 G11 V 1 kW I = 6 A 30442076 ok. 100 8. Budynek komunalny -Sołtysówka Żarki, ul. Olszynka 1 C11 V 21 kW I = 40 A 10939321 ok. 3.000 9. Budynek komunalny - Dom Strażaka Żarki, ul. Oleńki 1 C11 C11 V V 21 kW 10 kW I = 40 A I = 16 A 10115591 7674662 ok. 14.000 ok. 3.000 10. Budynek komunalny - Dom Gromadzki Gromiec, ul. Traugutta 1 C11 C11 C11 V V V 16 KW 16 kW 21 kW I = 25 A I = 25 A I = 40 A 7823801 30327445 46651916 ok. 1.500 ok. 4.000 ok. 1.500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a)posiadają koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, b)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami w rozdziale V siwz, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.a) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (koncesja wydana przez Prezesa URE wymagana ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne - Dz. U. z 2006r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.). b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do siwz). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach