Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych Gminy Zakroczym

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05170 Zakroczym, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 853 223 , fax. 227 853 224
  • Data zamieszczenia: 2017-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7
    05170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 227 853 223, fax. 227 853 224
    REGON: 53091000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych Gminy Zakroczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej oraz zapewnienie usługi dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Gminy Zakroczym zgodnie z przepisami ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r (Dz. U z 2012 r poz. 1059 z późn. zm.). 2. Wykaz punktów poboru energii stanowi załącznik Nr. 2.2 do SIWZ – Charakterystyka energetyczna. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy to 410 592 kWh 4. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych w załączniku nr 2.2 do niniejszego SIWZ . WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONYWANIA 1. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetycz-ne, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesji, postanowieniami umowy, a także zgodnie z Taryfą Wykonawcy i Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej i zapewnia jej dystrybucję do urządzeń i obiektów Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia kosztów związanych z opłatą handlową. 4. Wykonawca zawrze umowy na kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi. 5. Szczegółowy wykaz obiektów zawierający: lokalizację, prognozowane zużycie energii elek-trycznej w okresie 12 miesięcy, moce umowne oraz przynależność do grupy taryfowej, za-wiera tabela - Charakterystyka energetyczna (załącznik nr 2.2. do SIWZ). 6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić kompleksową dostawę energii do wybudowanych lub oddanych do użytku w 2017 roku obiektów Zamawiającego na terenie Gminy Zakroczym, a nie wymienionych w załączniku charakterystyka energetyczna, według stawek wynikających z oferty. 7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązują-cych standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. 8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawia-jącego w zakresie świadczenia usług dystrybucji: 1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci; 2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci; 3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci; 4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową; 5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji; 6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej. 9. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r. 10. Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii przez cały czas obowiązywania umowy sprzedaży, począwszy od dnia zawarcia umowy w sposób ciągły i niezakłócony do wszyst-kich punktów poboru wskazanych przez zamawiającego jednocześnie z zastrzeżeniem zapi-sów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. z 2007r Nr 93 poz. 613 ze zm.) 11. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie umowne odpowiadające iloczynowi ilości faktycznego zużycia energii w danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej za kWh. 12. Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie zgodnie z aktualną Taryfą dla energii elektrycznej obowiązującej na terenie działania Wykonawcy, na podstawie wskazań liczników w grupie taryfowej C11, C12a, C12b, G11 według odpowiadających im składników cenowych, w danych okresach rozliczeniowych. 13. Wykonawca musi posiadać obowiązującą umowę generalną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej właściwego OSD do wszystkich punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 2.2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach