Przetargi.pl
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ. Znak sprawy ZP/45/12

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 350 63 86 , fax. 34 3565870
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 9 9
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 350 63 86, fax. 34 3565870
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlubliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ. Znak sprawy ZP/45/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy, począwszy od dnia 1 stycznia 2013 r., do 2 budynków użytkowanych przez Zamawiającego, dla następujących punktów poboru: P1. 42-700 Lubliniec ul. Grunwaldzka 9 moc umowna - 150 kW grupa taryfowa C21 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy: 379 800 kWh. P2. 42 -700 Lubliniec ul. Grunwaldzka 64 moc umowna - 40 kW grupa taryfowa - C11 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy: 65 100 kWh. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2013r. do dnia 31.12.2013r. wynosi łącznie: 444 900 kWh. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia ilości punktów poboru energii elektrycznej. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej nie wymaga zmiany umowy (aneksu). Sposób wykonania zamówienia przez Wykonawcę: Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2012.1059 j.t.), zwanej dalej Ustawą. Ceny jednostkowe za sprzedaż energii elektrycznej zawarte w Formularzu cenowym powinny być cenami faktycznymi na dzień upływu terminu składania ofert, zgodne z cenami określonymi w aktualnie obowiązującej Taryfie sprzedawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Cena za usługę przesyłu i dystrybucji musi być zgodna z aktualną Taryfą OSD zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wykonawca może zmienić ceny jednostkowe określone w Formularzu cenowym wyłącznie po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na warunkach określonych przepisami Ustawy i Kodeksu cywilnego (Dz.U.1964.16.93 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do Ustawy. 2.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, których wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j.t. z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr 40 2030 0045 1110 0000 0190 3010 Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z przepisami Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlubliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach