Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 59940 Węgliniec, ul. Partyzantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 712 852 , fax. 757 712 117
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Partyzantów 8
    59940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 712 852, fax. 757 712 117
    REGON: 23029114300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 24 punktów odbioru energii wyszczególnionych w załączniku nr 1 do niniejszej siwz. 3.4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów. 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 3.6. Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi ok. 505 MWh. W tym energia rozliczana a)całodobowo w grupie C11 b)w grupie szczytowej C12a c)w grupie pozaszczytowej C 12a d)całodobowo w grupie C 21 e)całodobowo w grupie G11 3.7. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 3.8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane jest każdorazowo w umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 1 do siwz. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 3.10. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty lub upustu według stawek określonych w § 38 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. Nr 128, poz. 895 z późn. zm.) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 3.11. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną – 24 3.12. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.12.1. Zamawiający nie będzie udzielał Wykonawcy zaliczek na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia. 3.12.2. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.12.3. Zamawiający przekaże niezbędne dane oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej edytowalnej najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.12.4. Zamawiający nie ma umów/aneksów zawartych w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminie przewidzianym w wykazie. 3.12.5. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD i wypowiedzenia umów, na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach